Halam benim asla Dr ya da avukat olamayacağımı söyledi altında kötülük aramalı miyim?

Sevgili halacigim (Hacca gidecekti tam o gün 😇🪽👼) akşamında yenge kişisi sanki mezuna kaldığımı bilmiyor gibi sen hangi bolumdeydin dedi bunun üzerine ben bir yıl daha deniyorum dedim. Sonra sende avukat, doktor tipi var (o nasıl bir tipse artık hepsi çeşit çeşit belirli bir fenotipi olduğunu düşünmüyorum) dediler dedim teşekkür ederim umarım olur. Halam atladı arkadan sen o kadar yüksekleri olamazsinda malum babanın durumu belli (maddi) okuyamazsin sen zorlanırsın o bölümlerde dedi (Allah'ın cahili ayrıca gayette iyi durumumuz Allah'a şükür) kitaplar falan pahalıymış dedi (benimle yaşıt oğullari var her haltı biliyorlar normalde bana gelince yok kiiii ben en çok okuma potansiyeli olan kişiyim o boktan sulalede ) ya iyi düşünmek istiyorum yaşı büyük belki bilmiyordur diyede adap kurallarınida mi bilmiyor sınav senesinde gencecik bir çocuğa (bu çocuk yeğenin bee) bunu demeye.

Halam benim asla Dr ya da avukat olamayacağımı söyledi altında kötülük aramalı miyim?
Cevapla