Ablam evli bir adamla birlikte oluyor ve bundan yüzü kızarmıyor?

Ablam biriyle görüşüyor adam evli dört çocuklu. Eşinden ayrılmaya niyeti yok ve açıkça bunu beyan etmiş. Hani arası iyi olmasa ya da boşanma aşamasında falan olsa yine anlamaya çalışacağım ama alenen ben boşanmam demiş ve evdeki karısı hiç bir şeyden habersiz mutlu bir evliliği var zannediyor. Bu bana çok alçakça geliyor. Neyse özel hayatlarıyla çok da ilgilenmiyorum aslında beni rahatsız eden bu durumu eve taşıması. Kıl kuyruk sürekli ablam olacak şahısla iş çıkışı her gün eve geliyor. Ablam da dul ve bir de kızı var. 2 kere evlendi ikisinde de yürütemedi boşandı annemin evine döndü. Ben ise yeni evlendim, kısa bir süre sonra annem evini taşıdı bu kıl kuyruk da o zaman dadandı eve yardım ayağına. Bir gün eşim eşyalarını götürmüş diğer evden. annem evde Nazar var git demiş, eşya elinde yarım saat kapıda beklemiş. Aslında anahtarı da var ama belki banyoda falandır diye girmemiş. Yarım saat sonra kapıyı açtılar ikisi içerdeydi duymamış ayağına yattılar evde doğru düzgün eşya da yok bütün bina bile zil sesini duyuyor. Anlayacağınız rezil oldum biraz. Annem iyice yerleştikten sonra bizi davet ettiğinde gidiyoduk. Ne zaman gitsek çat kapı o kıl kuyruğu eve getiriyordu. Eşim de bu sebeple anneme gitmemi onaylamıyor haklı olarak rahatsızlık duyuyordu. Ben de biyolojik aileme bu durumu anlattım ve beni zor durumda bıraktıklarını ifade ettim, her şeyi geçtim yeğenime de iyi bir profil çizmediğini kötü örnek olduğunu söyledim. Nazar beni bir iki defa dinliyor gibi yaptı ama yine devam etti. Tepki gösterdiğimi anlaması için onlar geldiği an pılımı pırtımı alıp çıkıyodum. Bir gün gebeyim düşük yapıyorum. O gün bile o kıl kuyruk geldiği için kan revan kalkıp çıktım evden. Eşime de durumu çaktırmamak için çıkıp yakınlarda bir yerlerde oturuyodum. Sıkıntılı bi süreç sonra bir ton tedaviyle yeniden hamile kaldım. Biyolojik ailem bana hamilelik süresince bakabilmeleri için orada kalmamı teklif ettiler. Düzenimi bozdum kalktım gittim. Yine o kıl kuyruğu eve alarak beni zor durumda bıraktı ve bu sefer tepki gösterdim haliyle. Bana dediği benim de kısıtlı vaktim var misafirim adam yemiyor rahatsız oluyorsan bize geliş saatlerine dikkat et. Bu cümle aklıma geldikçe çıldırıyorum elin sahipli k*peği için bana söylediği lafa bakın. Ben de ne b*k yiceksen dışarda ye eve neden getiriyosun bir de utanmadan or….. luk yapmak için beni evden kovuyorsun diye laf söyledim birbirimize girdik haliyle. Anneme de kızdım önceden de kızıyodum zaten neden müsaade ediyorsun diye. Bu sefer de söylediğine tepki göstermesi için kızdım. Neredeyse o onu haklı buldu ben ağır konuşmuşum küfür etmişim falan. Bir de arkamdan ayılıp bayılmış iyice manipüle etmiş kadını. Aslında inadına gidip rahatsızlık verirdim ama hamileliğimde stres yaşamamam için eşim müsaade etmiyor. O günün akşamı kanamam oldu ve hastanelik oldum eşim de korktu yine bebeğimizi kayıp mı edcez diye. Ertesi gün annemle konuştuğumuzda (ben aradım) neredeyse açıkça onu haklı bulduğunu ima etti net olarak söyleyemese de. Özellikle aramadım sonrasında bekledim ve şu an hamileliğimde üç ayım bitti üç aydır beni ne annem arıyor ne yeğenim..
Güncellemeler
1 yıl
Her gün beni arayan annem nasıl olur da hamileyken hiç merak etmez sindiremiyorum.. Oysa annem bana hep derdi ki evlatlarımın arasında sen çok farklısın benim için ben bütün sıkıntıları seninle çektim derdi. Babam vefat edince biraz maddi olarak zorlandık ablam kaçtı evden sıkıntıya gelemeyen bi yapısı var. Evlendi boşandı geri döndü yine maddi sıkıntımız var diye gitti teyzemde kaldı teyzemle de annemin arası bozuktu o dönem.
Güncellemeler
1 yıl
Ben küçücük yaşımda çalışıp evi adam ettim yıkık dökükken yaptırdım yerini duvarını da hep annemle çektik sıkıntı. Annemle aramda hep kuvvetli bir bağ var diye düşünürdüm çok düşkündüm anneme bu yaptığını sindiremiyorum ablam önemli değil o kadar ama anneminki çok koyuyor. Sosyal hizmetlere söylesem yeğenimi alır ya da babasına söylesem çocuğunun olduğu yere elin adamı giriyor diye o da çocuğu alır o derece zaten öyle bir şey ki adam direkt odalarında. Kızı kendi adam aynı odada uyuyorlar..
Ablam evli bir adamla birlikte oluyor ve bundan yüzü kızarmıyor?
Cevapla