Fotoğrafa 350 kişi bakmış yazanlara bak :D
Sağolun gençler :Ssjsj
Gece karanlik parkta kimse yok cesmenin icine siciyoruz sonra biri gelince icinde seyi gorunce dehsete kapiliyo. Sizde dehsete kapilmayin diye kapatip cektim https://i.hizliresim.com/8kM1L7.jpg
Sağlam popo :Dsjjsjdsjss
Spotify da takılmaca sen
Ayrıntıyı okumadın sanırım :D
Ekranın fotoğrafını mı atayım? :D
At tabi :Dsjsh
Yok, biraz değişiktir müzik tarzım. :DD
Piki :D
Demin Nirvana-Smells like teen spirit
Şimdi Love Me Again-John Newman
Gerisini sen düşün. :D
Baya inişli çıkışlı desene :D
Evet, şimdi Snuff-Slipknot. :D
Olduuu ben seni ararım tamam :Dasjsj
Taaam. :D
test çöziyorum d:DD:d:d:D
https://i.hizliresim.com/doP3nQ.jpg
Sorun varsa sor :D
hahahaa yok bacım saol :dD:D:D
https://hizliresim.com/14LD0p
dinliyorum.
Güzeeell :d
aynen severim:)
Cevap
106Cevap
Hiç öyle takılmaca işte :))
https://i.hizliresim.com/DEP6o6.jpg
İlk fotoğraf atansın :D Tebrikler :D
Silvestır sitalone misin mübarek gigiig
O kim :)) @CheliosChev
İlk oldum ha :)) sevindim :))
Ben söylemeyeyim 😂😂😂
https://i.hizliresim.com/N3prPa.jpg
Ya ne pislik insan varmış sitede arkadaş :Dsjsj
Halla halla espiridemi yapmayalım şu an oturmuş writing yazıyorum topic ise future plans şimdi bunu söylicem eğlencesi kalmayacak 😁😁😁
Aynen bitti şu an eğlence :Dsj
Yani ilaa monoton hayatımımı söyleyeyim eğlenmeye hakkımız yok mu yaz 😃😃😃😃
https://i.hizliresim.com/Xy0kO7.jpg
Ahahah :D tamam eğlen hadi
Ahaa izin geldi gençler
https://i.hizliresim.com/RX03GR.jpg
Sırnaşma :Dsjjs
ama ben masumum 😳😳😳
https://i.hizliresim.com/nkRrdB.jpg
Ya şu fotoğraflardan sonra bu yaşımda evlenip çocuk yapasım geldi ya :D atma şu fotoları çok tatlılar 😡😢😢
Hihihihi ama çok şeker değil mi aynı duyguyu banada yaşatıyor çocuklarda sevdiğim en güzek hali uyuduğu zamanları hiç sesleri çıkmıyor ve çok masumlar keretalar
https://i.hizliresim.com/nkRrdB.jpg
Aynen ya. Küçük kuzenim var onla idare ediyorum şimdilik :D
Ahh yerim onu
https://i.hizliresim.com/RX03GR.jpg
Yiyemezsin sadece ben yerim ! 😠😠😡😡😆
Hahah vallaha tek atarım ne olduğunu bile anlamassınız , gelde bunu yeme <3
https://i.hizliresim.com/4DP1lA.jpg</a>
Oyyşş :D off yeter atma daha fazlaaa :D
En sevdiğim bu
https://i.hizliresim.com/ymEN10.jpg
Benim aşkıma bak sen asıl :D hııhh! :D
https://i.hizliresim.com/o2jjEm.png
Kız bu turuncu kafa ya yerim ben bunu tombiş tombiş böyle ısırasım geldi o kollarını
Ne var biliyor musun
https://i.hizliresim.com/bjrrDd.jpg
Kesinlikle ;)
Konu dışı ama bu gülmekten Kahkaha attığım bir resim 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
https://i.hizliresim.com/N3p1kN.jpg
Ahahhahahah :D bende bildiğin haykırdım ya :D
O zaman bunu kesin seveceksin
https://i.hizliresim.com/AELkWQ.jpg
İyiymiş ya :D
Konuya tekrar dönüş 😂😂😄😄😄
https://i.hizliresim.com/QJapRy.jpg
Bebişlere taktın :D
Cok sekerler ama ne yapayım 😳😳😳
Aynen 😍
Birde şunların haline bak
https://i.hizliresim.com/o2j6Gq.jpg
Çok tatlılar :)
Pülüton olayını biliyorsan bu çok komik yaaa
https://i.hizliresim.com/7Yq6Lv.jpg
Ahahaahhah :D
Biliyormusın bu plüton olayını damlar bir gezegenden çıkarıyor bir alıyor
https://i.hizliresim.com/DEPDRz.jpg
Saçma bence. Biz onu gezegen olarak sevdik :Dshsj
Eğleniyormuyuzzzzzz en azından güzrl vakit geciriyormuyuz şu an 🙌🙌
Ahahah :D program sunucuları gibisin 😂
Evet bayanlar baylar ben DJ niz DJKoray bugün sizlere güzel vakit geçirtmek eğlendirmek ve Müziği doyasıya yaşatmak için buradayım eveet kimler benimle bakayımmmmmmm 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
Ben yokum 🙇🙇
Evet beyler bayanlar özellikle bir gönüllümüz var pistte solo karaoke yapacakmış öncelikle büyük bir alkış kendilerine 👏👏👏👏👏👏
https://i.hizliresim.com/7Yqa3a.jpg
https://i.hizliresim.com/lLdvpl.jpg nette kim ne yapmis dedikodusu yapiyorum 💃
Dedikodu büyük günah :Dsjsj
Aynen 😆😆
Yemek yapıyorum da vallahi üşendim resim atmaya :(
Deme yaa :D
Neyse özel jetimle havada yanladığım gün uşağım Bernard a resim yollamasını söylerim ;)
www.bursasportd.com/.../budamigoldeğil.jpg
Off offf senin kafa benden de iyi :D
Mühendis kafası ;)
https://www.capsomat.com/media/created/b50p47.jpg
Havasını da attı artizzzz :Dsjsj
Ayyyy çok tatlı ya :D
*bebiş yanii
Sakin ol ;)
Piki -,-
Çocuk bakıyorum.
@simgenurks ne olur gel kenk.
https://i.hizliresim.com/2yrNvj.jpg
Ahahha :D kolay gelsin :D
Sağolasın :)
Biri kardeşim diğeri yeğen
Massallah kardesim allah anali babali buyutsun
Amin daha birsürü var bunlardan =))
Banyodayım, resim yollayamam. :):
https://i.hizliresim.com/QJljEg.gif
Banyoda buraya mı giriyorsun abi tebrikler ne diyim :D
Banyoda telefonla ne işin var :D
Banyoda bilgisayarım var benim. Çok fena pis zengin milyoner kişiyim.
Bu yorumlara susayım ben artık. :)
Oha :D @esrarabin
Çok fenasınız ya :D gitmeyin adamın üstüne :Dsjdj
https://i.hizliresim.com/Ok0M5n.jpg
takılıyoruz öyle işte
Takıl bakalım :D
Al işte
yeni sistemin yan etkileri ne yapacak bu öğrenciler ders islerken kafaya bere taktıran bir eğitim sistemi var bu ülkede
napsın bu öğrenci ler...
Ders çalışırken takmıyorum :D kamp bitti eve gidiyordum :D
Yok ben gayet inek sayılırım :D
Aman tanrımm :D sakın ha :Dskdj
Yaaaaa :D niden böyle şeyler yapıyorsun ama sennn :D
Olmaazz :D rezil olamam daha fazla :D
Ama dalga geçiyorlar benimleee :*((
Yaa sil şunu ://
Ahahahha :D piki
Yemek bekliyorum. https://imgur.com/h30Abd7
Afiyet olsun :D
https://i.hizliresim.com/lLdrJE.jpg can sıkıntısı valla
En tipsiz halim uykulu uykulu böyle :D
Aynen valla :D
Valla ne desen haklısın kardeşim zaten hastayım sjshjs ölüyom uykusuzluktan
Benden beter olamazsın boşveerrr :D
resim gündüz çekilmiş gibi :/
şu an hem forumlara bakıyorum hem de tablet tamiri yapıyorum :D https://hizliresim.com/081mzR
Kolay gelsin :D
https://i.hizliresim.com/2yr89E.jpg jelibon yiyom 😁
Afiyet olsun canısı :D
hayır haribo yiyosun :D
Boğazında kalsım:(
Dolar sayıyorum.
https://i.hizliresim.com/AEL6Np.jpg
Allah bereket versin abi :D
Az biraz bize de gönder :D hep sana hep sana olmaz ki cınım :D
Abuu :D ciddiye alıp laf sokmaya çalıştı bide ya :D
Afiyet olsun abi size :D
Allah şifa versin kardeşim
https://i.hizliresim.com/q3bRzQ.jpg
Sağol romeo abi :D
Yorumları okudum da verdiğin cevaplar da ne kadar sıcakkanlı ne kadar da sevimlisin. Soruna gelince karanlığı izliyorum bir yandan da fotona ve yorumlara bakıyorum
Dalgasına çektiğim fotoğrafa bile bin laf ettiler :D boşvermek lazım :D
Tişikkirlir :D
https://hizliresim.com/9RQoL3
banyodan sonra :3
Sıhhatler olsun
tvdeki dizinin adıne :/
Bacım neden deri ceketle oturuyorsun evde.. yüzük ve ojelerinde güzelmis begendim 😊 hop dersine devam!
Evde değilim :D dershaneden çıkmak üzereydim :D
Pffff
snapchat adını ver göndereyim. şimdi hiç çek pcye aktar hızlı resime upload et uğraşılmaz :)
Sağol canım ya
sen bilrsin :)
resimdeki kadın suc mu işlemis bir yerde? neden gozleri kapatılmıs?
İstismar magduru mu yoksa?
Tanınmamak için :D
niye ayıp bir seymi yapmis suclumu?
Hayır yani rezil bir fotoğraf olunca :D millet direk ezme politikasına başladı :D
sen kendi kendini en basta ezdin millete suc atma :D guzelsin ama degilim diyon :) bırak kendini sev oldugun gibi gorun. ne gerek boyle seylere
Normaliz işte ya napalım :D
Resim yukleyebılsem gösterıcemde yenıyım bılmıyorum :D
Counter atıyom botlara karşı pampiş evdeyim cay içiyom gel ikram edeyim bayan :-)))))
Şimdi içtim sağol cınım :D
https://i.hizliresim.com/kAbn5W.png tweet okuyoruz:d
ne amele şantiyesi :D cenaze evi
Onlar kim kız :D
evet ders çalışmanın yan etkilerini resimli bir şekilde öğrenmiş olduk :D ayrıca yüzükler güzel ;)
Dershanedeydim :D sağol cınım :D
:D rica ederim
https://hizliresim.com/vmbn0r
sen istedin
Ben kendime manyak diyordum da sizden sonra ne diyim bilemedim ya :D
Yani?
Hiç.
O ani yaşamak ve yaşatmak için yani:)
350değil 1160 kişi benimle birlikte 1161 kişi oldu :D
1185 yoğunluktan bir açamadım resmi :D
Cevap yazan 100 kişi ama :D ne özgüvensiz toplumuz arkadaş :D
aynen bende mobildeyim çekip atıyıım bende :D
sonunda yükledi resmi
https://i.hizliresim.com/jL836L.jpg
Kıskandırmaaaa :d
nolduki :D
Deniz kenarı değil mii :D
evet caddebostan sahile indim evde kimseyok bu fırsatı değerlendiriim dedim sende insene :D
İnemem :D
şimdi değil zaten müsayit olunca falan :D
Hıhııı bekle sen :D
benle değil sen tek başına in :D
Piki :D
adalar var mesela :D istanbuldaysan tabii :D istanbuldamısın :/
Değilim işte sıkıntı orda :D
ankaramı yoksa :D
Cık :D
İzmir :D
Söylemicem yav :D
marmara bölgesimi :D
Akdeniz :D
antalyaaa :D
Zorlama söylemicem :Dssj
alanya muğla :D
manisa
dur o egedeydi :/
Coğrafya pert :D
ahahah seninde öyle Ankara dedim çık dedin halbuki antalya alltaa :D
Yoooo :D
nasıl ya antalya güney Ankara kuzeyde değilmi :/
Bilmem öyle mi :Dajhsb
bian düşündüm ölemidiye :D evet öyle
Allah Allah :Dsjsj
eve geldim :/
harbi liseli. com
https://hizliresim.com/q3bRzQ
Mezun olduk çok şükür :D
ama hala liseli modu var tatlım snede
Abi esprisine yaptık dalga geçmeyen kalmadı ya
ama oalacagı o tatlım benim
Kendileri atabilirlerse atsınlar onları da görelim ;)
sende haklısın :)
https://i.imgur.com/HpLvagth.jpg
İzliyorum
Ne hoş :D
Şabaniye :)
Ayy ne tatlı adam yaa. Rahmetli K. Sunal.
Kaşların kemandır türküsü senin için yazılmış galiba kaşlar keman en ve boyunda
Sağol abi :d
ders çalışmaktan bıkmış gibi duruyorsun. kalemlikten tahmin ettim :))
Güzel tahmin :D
reca ederim :p
Şu anki Resmimi Atsam KS intihar eder
hazır değilsiniz henüz :P
Benden kötü olamaz :D göster özgüvenini :D
https://hizliresim.com/ZWZ7jz al bakalım öz gücen snaa :Ddd
Abarttığın kadar yokmuş :D benimki daha beter :D
reset düğmen nerende. hayır yani ulaşamayacağın bir yerde ise gelip basabilirim sevabına..!
Pff komiklik olsun diye yaptım bu kadar da üstüme gelmeyin ama ya :((
ağlama kıs arızalı :)) aklımdan geçeni yazdım dalgana bak sen boşver takma kimseyi beni bile. canın sıkılınca yapmak istediğin şeyi yapmak en iyisidir. sil bakayım göz yaşlarını şey pardon yıldızlarını :)
Ahahh :D taksaydım yorumlara sinirlenirdim :D
yazamıyorum sekerım soklardayım o nası dudak bee :))
Pff -,-
o ne kızz
Abazalığına tepki
teshırcı sensın hacı
Abi neyim teşhirci ya. Gözleri bile kapattık dudak dikkatini çekiyorsa da abartma yani
hızlıresim olayı neden yapıyorsunuz nasıl yapıyorsunuz bana gösterir misin öğretir misin
Buraya gir
https://hizliresim.com/
dosyaları seçten fotoğrafı seç. Yükle de.
en alttaki linki kopyala.
https://hizliresim.com/upload.php oldmu. d
hızlıresimyükle ye nerden giriyoruz sitedenmi giriyoruz
Olmadı. Mobil veya site. Sen linke tıkla dosyaları seç de fotoğrafı seç sonra yükle diyip linki kopyala
14229915438791925751525. jpg şimdi oldumu :)
Off yapamıyorum. ss!
Valla çıldırdım ha -,-
Yazı nasıl yazcaz altına. d
Bak canım kardeşim.
Dosyaları seçe tıkla. Orda sana galerin gelecek pc de dosyalar gelecek. Ordan fotoğrafı seç. Sonra yükle de bir sayfa açılır bir sürü link olan. En alttaki linki kopyala
Ya ben çok sıkıldım kızlar soruyor a üye oldum evdeyim oturuyorum karşıda tv açık arada kardeşlerimle dalasiyorum falan :d
Sitede sıkılmazsın merak etme :D
foto atmak isterdim ama mümkün değil bunalım takılıyorum
buradakilere laf yetiştiriyorum. aha bu yazdığımda fotoğrafı :D
Allah sahıbıne bagıslasın ve o sahıbe sabır versın :DD
Niden ama ya :D
bide soruyorsun he yo yee nedır kardesım bacım :D bıde gozlerıne noldu :Dvoldemordun bı degısık versıyonumusun
Dalgasına yaptım amaa :Da
:D tamam hemen cıddıye alıyorsun saka yaptım ıste
Piki :D
ama sevdgım kız senden güzel :)
Sevene sevdiğinden güzel olmaz zaten :D Allah ayırmasın diyelim :D
Aslinda kavusun deseb daha iyi cunku henüz birlikte degiliz
Kavuşun o zaman ;D
Allah sesini duysun amin cumlemize versin sanda nasip etsin Allah
Amin sağolasın ;)
Bizde oyle bakariz geceriz yeni nesil yazmaktan aciz
Aynen
İs yerindeyim Çalışıyorum banka hesabımı kontrol ediyorum
Kolay gelsin
ne 350 si 1500 kişi baktı diyor fena afişe oldun :)
Umrum dışı.
https://i.hizliresim.com/ZWZdzG.jpg yatıyorum knk
Fotoğrafa kaç kişinin baktığını nerden biliyosun :D
Ben bilirim :Dsjjsjxjs
Milletin namusuna laf söyleyen kim ise ; en namussuz kişi odur.
Gelipte millete nomussiz vicdansız deme liseli ga diyeceksen git ananın babanın namusuna laf şöyle
Zaten ana avrat sövdüm size. Dalgasına yazıldığını anlamayacak kadar kıt beyinli misin yoksa beyinsiz misin bilemedim.
Ozanan bende sakasina ırzını namusunu skeyim
Cidden karaktersizsin ya.
Sen ders çalışırken deri ceket ve şapkamı takaysın
Ayy bıktım ha :D dershaneden çıkarken çekildim :D
Bulvar gazetesi geldi aklima yildizlari görünce
+1+1+1+1+1
Hep eleştiri hep eleştiri yahu :D
Guzelsindir de bem yildizlara takıldım
Yok ya şaka yapıyorum :D bilerek yaptm :D
:))
Ders çalışmanın yan etkileri :D
Aynen valla :D
hahah bende istiyom öyle göz :-D:-D
Olmaz bana özel :D
çay, sigara, zeki müren, internet
Güzellll :D
Duştan çıkdım bilgisayara geçdim:D
Sıhhatler olsun
Kaderimin yazıldığı gün'ü seyrediyorum
Hüzün içerisinde bekliyorum. :(
Neyi
Beni affedip mesaj atmani ve diğer bir çok şeyi.
Buradan anlatilacak kadar kısa değiller.
Ne dersin Aydan?
Ben özlemiş olabilirim bazı şeyleri.
Sen?
Hadi be Aydan :(
Pişman olmicaksin söözz :(
Özlediiim :o :o :o :o
kız melike ne işin var burada
Melike kim be :D
Sağol beaa :D
O degilde kalemlik nerden ya :D
Eastpak :D sjs
Eheheh benim tipi gormee :Dd
Benden kötü değildir ya çek gönder :D
mast yapacağım ama heycan yok :)
Gözlere hasta oldum valla + eller güzelmiş ^_^
Tişikkirlir :D
Ne yaptığını anlamadım desem? :O
Tüm gün ders çalıştım dershanede. Beynim yandı :D öyle bir foto işte :D
Hımm. .. Allah zihin açıklığı versin :S
Ne okuyon sen? ;)
Uzanıyorum. Bir elim kızım Lucy'de🐶
Oyy ne tatlıdırr o şimdi :D
Tatlı az kalır bal bal 😝
Lucy kim yaa ;)
Kaslarin cok bicimsiz
Tişikkirlir :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar