Çok yalnız kalıyorum bir şeyler yapmak istiyorum?

Evet yalnız yaşıyorum ailemden farklı bir şehirdeyim çok arkadaşları olan onlarla buluşan konuşan birisi değilim yani bulunduğum yerde arkadaşım olsa falan aslında sosyal biriyim ama öyle bir çevrem yok şu an. Kendi kendime bir şeyler yapmak istiyorum işten arta kalan vakitlerimde. Yoksa ilk başlarda yalnızlık iyiydi ama bir zamandan sonra sıkıntılı olmaya başlıyor. Ne yapabilirim, nasıl aktiviteler yapabilirim. Yalnızlığımı biraz unutturacak biçimde kendi kendime eğlenmeyi de seven birisiyim.

Çok yalnız kalıyorum bir şeyler yapmak istiyorum?
Cevapla