Kocam bana tartışmalarda zaten evi erkegi sensin diyor.
Arkadaşlar bıktım yoruldum Bu lafından
Bunu bir erkek neden söyler buna çözümüm ne olmalı.
((Ev işi üzerine konuştu Bana zaten bu evde kadın yok ki dedi. ben de ona dedim ki bu evde erkek de yok dedim erkek olsaydın karına hanımefendi gibi davranırdın dedim. Dışarı Çıkarken bir şey istedi neyse kalsın dedi zaten evin erkeği sensin. Kapıyı çarpıp gitti.))
Yukarıdaki sorumu yorumlar mısın
Güncellemeler
1 yıl
Güncel...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
uzak durmak gerekirr
Bwlliki birbirinize bintahammul edememe durumu var evlilikte olabilir ama gitmek yerine oturup konusup sorunlari cozmeyi deneyin empati yapin karsilikli
Yapmadı ki kapıyı çarptı gitti bir sürü laf da söyledi tabii
tamam iste evlilikte gitmek yerine konusmak inemli bende evliyim belliki yenisiniz daha evlilikte
galiba senin dediğin oluyor evde genelde olmasa bile o öyle yansıtıyor boş yapıyor aslında farkında değil uzun mesele
Nasıl yani benim sorumla ne alakası var arkadaşım
sorun ile bağlantılı cevap verdim zaten problem oradan kaynaklı
Gerçekten anlamadım algılarım kapalı biraz daha açıklıyci olabilir misin
eşin sana. tartışmada evin erkeği sensin diyor sürekli demi
Evet ya bugün bile söyledi.
senin de sorun: neden bunu söylüyor ne yapmam gerekiyor diye
Evet tam olarak bu doğru
evde genelde kimin sözü baskın senin mi onun mu veya kararları kim belirliyor
Yani açıkçası parayı o getirdiği için onun
ama tam tersini düşünüyor büyük ihtimalle sen ne dersen o olur diye o yüzden de sen evin erkeğisin
senin dediğin olur sen haklısın diye seni manipüle ediyor bir yönden anlatabiliyor muyum?
İşte gerçekten evin erkeği ben değilim.
Kendi ev işi yapıyor ve kadın olmadığı için yapıyorum diyor.
Yahu ben de yapıyorum ya diyorum.
Gerçekten hani yaylanıp kalsam o hep yapsa anlarım.
Sitemini de anlarım ama ben de iş yapıyorum yemin ederim
Yani ben baskın bir karakter olarak geliyorum öyle mi ona.
Ama benim dediğim hiçbir şey yapmıyor ki
tamam ben sana inanıyorum ama sende bu konuda problem yok eşin seni manipüle ediyor alışkanlık etmiş sanıyor ki her işi o yapıyor bütün yük onda sanıyor.. ulaşbi
bana
sen baskın olmasanda o alışkanlık haline getirmiş
Sanırım sizin her şeye karar verdiğinizi
Onu dinlemediginizi düsunuyor
Hayr her şey onun istediği gibi oluyor ama
Doğrudur yanlıştır demiyorum o öyle hissediyor
Mesala nelere o karar verir
Parayı o kazanyor ya alınan herşeyi o belirliyor. eve hep müdahale ediyor
Çocuk var mı hep boylemiydi
Sizin hiç ona karşı büyük hatanız oldumu onun unutamadığı
Cinsellik nasil
Bilmiyorum ki.
Ailesi ile knsmyom
Var çocuk
Cinsellik kötü.
Dün gece olduğu halde bugün çok kavga ciksrdi kötü sözler etti
Ailesiyle problem yaşamanız etkili bence cinsellik te az sa
Ailesi beni dışladı
Cinsellikten keyif alsa ertesi gün kavga çıkarmazdu
Bence şöyle de olabilir
Şöyle bir durum oldu mu
Mesala senin karışmaman gereken aslında erkeğin çözmesi gereken bir meseleyi çözdüm buna eşin alınmış olmasın
O taktı sürekli evin erkeği sensin diyor
Hep öyle
Mesala evde tamir edilmesi gereken şey var söylüyorsun yapmıyor sen bir yolunu bulup yaptırınca sen kötü oluyorsun
Evet bozuksa söyleniyor zaten
O hemen tamir ediyormu
Mesala ev boyanacak hemen gidip yapıyor mu
Ha yok. Onun elinden tamir tadilat gelmez ki
Çok toksikse bırakın gitsin
Sende de evin avradıda sensin