Bunu diye deli mi ne. Ben ne anlamalı ve ne yapmalıyım?

Kocam bana tartışmalarda zaten evi erkegi sensin diyor.

Arkadaşlar bıktım yoruldum Bu lafından

Bunu bir erkek neden söyler buna çözümüm ne olmalı.

((Ev işi üzerine konuştu Bana zaten bu evde kadın yok ki dedi. ben de ona dedim ki bu evde erkek de yok dedim erkek olsaydın karına hanımefendi gibi davranırdın dedim. Dışarı Çıkarken bir şey istedi neyse kalsın dedi zaten evin erkeği sensin. Kapıyı çarpıp gitti.))

Yukarıdaki sorumu yorumlar mısın

Güncellemeler
1 yıl
Güncel...
Bunu diye deli mi ne. Ben ne anlamalı ve ne yapmalıyım?
Cevapla