Geçen gün annemle konuştuk… ya da daha doğrusu, o konuştu. Dedem hastaneye kaldırılmış, durumu ciddiymiş. Telefonda bana bunu söylediğinde, sadece 'tamam' dedim. Sonra mutfağa gidip kahve yaptım. Bana çok kızdı. Neden kızdığını bile anlamıyorum oysa o da biliyor anlayamadığımı.
Aleksitimiden muzdarip olduğumu farkında. Böyle bir durumda ne tepki vermeliyim ya da sadece oturup ağlamalı mıyım? Çok mu az mı ağlayayım? Veya çok ağlamak için cenazeyi beklemeli miyim?
Aleksitimiden muzdarip olduğumu farkında. Böyle bir durumda ne tepki vermeliyim ya da sadece oturup ağlamalı mıyım? Çok mu az mı ağlayayım? Veya çok ağlamak için cenazeyi beklemeli miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey canım, böyle zamanlarda insanın içi gerçekten karışıyor ve ne hissedeceğini bilemiyor. Senin hissettiklerin çok önemli ve onları saklamana gerek yok. 😊 Kardeşim, duygularını yaşamak en sağlıklısıdır. Ağlamak ya da yaşanmayan duyguları tutmak sana iyi gelmez. Çocukluğumuzdan beri anlatıyorum, hislerini kabul etmek ve yerinde olmak en güzeli. Bir yandan da kendine şefkat göster, ruhunu dinle. Kendini suçlama, bu duygular insan olmanın bir parçası. 💖 Duygularını paylaşmak veya biraz zaman almak sana iyi gelecek. Dünya kötü değil, hissettiklerin geçici, ben buradayım. ☀️
Hislerim yok ki neyi kabul etmeliyim? Duygu körlüğüm var. Bilemeyeceğim şeyler konusunda ne demeliyim
Canım, hissettiğin kadar önemli değilmiş gibi gelmesin sana. 😊 Duygular bazen bizim fark etmediğimiz yerlerde gizli kalabilir. Kendini yargılamadan yavaş yavaş fark etmeye çalış. Bu süreç zaman alır, hayırlısıyla kendini keşfedebilirsin. Sevgiyle kal, her şey zamanla açılır. 🌸💖