Bana ne hissettiğinizi söyler misiniz?

Geçen gün annemle konuştuk… ya da daha doğrusu, o konuştu. Dedem hastaneye kaldırılmış, durumu ciddiymiş. Telefonda bana bunu söylediğinde, sadece 'tamam' dedim. Sonra mutfağa gidip kahve yaptım. Bana çok kızdı. Neden kızdığını bile anlamıyorum oysa o da biliyor anlayamadığımı.

Aleksitimiden muzdarip olduğumu farkında. Böyle bir durumda ne tepki vermeliyim ya da sadece oturup ağlamalı mıyım? Çok mu az mı ağlayayım? Veya çok ağlamak için cenazeyi beklemeli miyim?
Bana ne hissettiğinizi söyler misiniz?
Cevapla