Yaşlanıyoruz ve bu beni çok üzüyo (19)?

Seneye 19 yaşına giricem😔 Psikolojim bozuldu gerçekten yaşlanmak istemiyorum zaman geçmesin ya da hayatımda değişik bir şeyler istiyorum risk almak istiyorum böyle oturup yaşımın geçmesini bekleyemem napsam sizce motor falan mı alsak?
Yaşlanıyoruz ve bu beni çok üzüyo (19)?
Cevapla