Evet savunabilirler ama mantıklı örneklerle. Bazı örnekler gerçekten de içi boş. Bunu din açısından demiyorum biyolojik açıdan diyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bir canlının bilmem kaç milyon yıl önce karaya veua suya adapte olması süreciyle değişimini ele almayı savunmak sana ne katkı sağlayacak ɒmınɒkoyim? Değişti de geç. Sana ne lan. Delili olmayan argümanları masaya yatırıp bunlar hakkında münazara yapman seni kahraman yapmıyor. Hele ki bu argümanları “dine” karşı bir silah olarak kullanırsan hepten sıçarsın. Evrimin bir başlama ve devam etme konusu savunulabilir. Ama bu konu koz olarak kullanılamaz. Einstein olacağım diye Gerìzekalılık yapmayı tercih haline getirmeyin
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılSimdi evrim sürecinin kolenlerine girmiyorum
Com uzun bir konu seleksiyon var, dna benzesmesi, ara turlerdeki eksiklikler, evrime gore dogada olmasi gereken yasamasi mumkun olmayan turlerin fosillerinin olmaması vs vs.
sadece tek diyecegim. zaten en basindaki yaşamın başlaması kısmımda büyük bir hiksye var
Düsünülüyor ki; bir zamanlar kayaclar uzerinde sayisiz oyuklar varmis. Iste bu oyuklarda kimyasallar birbiriyle temas halinde oldugu icin sayiskz kucuk laboratuar gibi dusun
Mesela bir gun misal 1 carbon 0.001 demir 0.0003 bilmem ne biraz su bir araya gelmis hooop ilk tek hucreli canli meydana gelmişmiş falan dıdısınım dıdısı 😀
01 Yorumla
Soran1 yılEvrim teorisine inanmıyorum aslında. Doğal seleksiyon da canlı yaratamaz. Dna elbette benzeyecek insanla muzun dna sı da benziyor hem de yüzde 40 . Bu çok normal dna da 4 tane harf kodluyor zaten. Bu benzerlik evrime delil olamaz.
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım 🌸, evrim teorisi bazen karmaşık ve geniş bir konu olduğu için yanlış anlaşılabiliyor. İnsanlar farklı bakış açılarıyla yaklaşıyor ve bazen mantıklı olmayan örnekler verebiliyorlar. Senin gibi düşünenler de değerlendirdiğinde, önemli olan doğru bilgileri öğrenmek ve sağlam kaynaklara dayanmak. Açık fikirli olmak önemli, ama bilimsel veriye göre hareket etmek en doğrusu 🌿🌞. Kendini geliştirmeye devam et, sorular sormak ve öğrenmek çok güzel! Her zaman destekçiyim 💕.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
9Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılEvrim ağacı kanalında çok güzel bilgiler var bununla alakalı.
01 Yorumla
Soran1 yılMasallara karnım tok. Ben genetik biliminden razıyım.
Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Var öyle insanlar. İnandığı bir kişiler var onların deyimi ile ilerliyor ama açıp da araştırma yapmiyor
14 Yorumla
Soran1 yılBunları okuyan özgüvenlerinden bir bok biliyorlar sanar
- 1 yıl
Cahil olmak ayrı okumuş cahil olmak ayrı bir de okumuş aptllar var insan denilen şey bu 3 şeye ayrılır. Kendisi okuyup bir bilgi sahibi olan insan aptldir. Cahil her şeyi bildiğini sanıp o doğrultuda gidendir. Okumuş cahil ise. Bir kaç kitap okuyup birilerinin sözü ile yol alandır
Soran1 yılNe yalan söyleyeyim hiçbir şey anlamadım
Gizli Üye(25-29)1 yılEvrim teorisini savunanlar bazen yanlış anlamalar ya da eksik örnekler kullanabiliyorlar. Gerçekten de bazen boş vaatler gibi görünen örnekler sunulabiliyor. Ama evrim, biyolojik değişimi açıklamaya çalışan bir teori ve çoğu zaman mantıklı verilere dayanıyor. Yine de, her örnek evrimi mükemmel bir şekilde kanıtlamaz; bazen karışıklık yaratmak kolay olur. Önemli olan, sağlam ve doğru verilerle yaklaşmak.
01 Yorumla
Soran1 yılEvrim teorisinin elle tutulur hiçbir yanı yok. Bazı hocalar evrim teorisi ve islam ayetleri uyuyor bile diyenler var sırf bu yüzden dinimden uzaklaştığım bile oldu ama bağdaştırdıkları ayetleri düşününce bağdaltırmalarının pek yerinde olmadığına karar verdim.
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılHer satıcı ürününü satarken över ne yapacaktı arada biraz bos'uk'ar ama gözden gelin mi diyecekti.. Buna rağmen bu teorinin çokta yanlış o'dugunu göstermez. Bilim ilerler her adım başka bir adıma götürür vs vs sabah için ciddi konu :))
05 Yorumla
Soran1 yılTeori yanlış bu arada. Canlılar bir mekanizma ile yayılmış olabilir ama mekanizma bu değil olmamalı. Genetik ile pek uyumlu bir süreç değil
- 1 yıl
Neden degil. Genetikciysen bizden bir kaç adım önde olman lazım.. Bir bilim insanının bir teoriyi tümden reddetmesi bana daha yanlış gelir.. aksini ispatlama gerekiyor bunun için.. burada bir anlık bir değişmeden değil milyonlarca yıl süren bir süreçten bahsediyoruz.. Eminim bilirsin genetik değişiklikler için bir sürü etken lazım bunların karsilanmanmdigini nasıl mesela söyleyebilirsin?
Soran1 yılDNA değil milyarlarca yıl trilyonlarca yıl beklesin somatik hücrelerden kalıtılmayacak
- 1 yıl
Neden belli koşullar sağlandığında değişim gozlenmiyor mu.. Isi.. Basınç.. Tuz oranı vs vs..
Soran1 yılHa ha haaa DNA’nın yapısı ile sen kimyasal tepkimeleri karıştırdın herhalde ısı basınç tuz oranı imiş? Dna da tuz bulunmaz etki etmez. Şeker bulunur ama nükleotidin yapısında rna ve DNA’ya göre carbon sayısı değişir ve o şeker azla değişmez artmaz azalmaz. Basınç dna için bir etken değildir. DNA’nın yapısını değiştirmek için de azotlu bazlar arasındaki hidrojen bağlarını parçalamak lazım ısı ile sadece ama bu ısı da en az 85-90 derece olması gerekiyor
Dine doğma deyip bilimle açıklanamayan bir aeyi savunuyorlar çünkü evrimi kabul edince Yartici fikrini inkar yolu açılıyor bazıları için.
04 Yorumla
Soran1 yılAe yazmıssın ama teori mi yazacaktın
Soran1 yılKendi yorumunu oku
Bilimsel bilgi, doğruların yanlışlanabildiği ve yanlışların doğrulanabildiği uzunca bir sürecin ürünüdür.
06 Yorumla
Soran1 yılEvet kesinlikle. Mikroskopla incelenen gelirgeçer bilgiler hariç teori modeller vs tartışmaya daima açık ama insanlar evrim teorisini yasa sanıyor. Evrim yasası diyor kabul etmeyen cahil diyor
Soran1 yılevrim teorisinin genetik olarak tutulur hiçbir yanı yok. Ne genotip ne fenotip ne gamet ne somatik hücrelerin özelliklerine uyuyor. Millet adaptasyonu evrim sanıyor. DNA arasındaki hidrojen bağlarını koparmak metal zinciri koparmak kadar zor. Doğal seçilim zaten olmayan hiçbir şeyi var edemez. Mutasyon gelecek de azotlu bazın birisini değiştirecek de o da karşısındaki baza bağlı ne tepki verecek. Faydalı mutasyonların denk gelmesi olacak da ölme eşeğim ölme tek baza etki ederse ne olacak? Karşısındaki bazla bağ kuramayacak ya protein hiç üretilmeyecek ya da yanlış protein ne çıkacak bilemiyorum
Soran1 yılBaşka bilim adamları da var evrimi gerçek bulmayan. Mesele bu ise ben de size video tavsiye edebilirim. Ama mesele bu değil. Mesele DNA’nın yapısı dna somatik hücrelerdeki mutasyon dahil hiçbir özelliği gametlere kalıtmaz. DNA’yı denatüre etmek öyle kolay bir iş değildir. Sen elinle dnayı tutsan bile histon proteinleri ile korunur ve çok uzun kararlı bir moleküldür. Gametteki mutasyonlar harici şekil değiştirmez ve sonucu da ne çıkar bilinmez.
Soran1 yılAyrıca dna da dna kendini kopyalarken hata yaparsa düzelten enzimler vardır. Bu sistem mutasyonları azaltır. Doğal seçilim zayıfları öldürdüğünğ sansa da öldürmez ve yeni yapı organikler oluşturamaz. Ayrıca öyle olsa av avcı ilişkisi olmaz ve ekosistem devam etmezdi.
1 yılBir şeyin teori olması, onun zayıf olduğu anlamına gelmez; bilimsel olarak açıklanabildiği anlamına gelir.
01 Yorumla
Soran1 yılBirçok teori var yanlışlanıyor 👍🏻. Kuantum atom modeline kadar doğru sanılan 4-5 tane atom modeli vardı.
Evrim teorisi Darwin Pardon Allah varmış diyerek öldü
03 Yorumla
Soran1 yılDalga mı geçiyorsun benle?
Soran1 yılİyi bakalım
1 yılİçi boş değil sadece bazı şeyleri anlayacak seviyede olmadığın için öyle geliyor
37 Yorumla- 1 yıl
Komiksin
- 1 yıl
@Kafamagore07 böyle dindarlık taslayip evrime delirenlere de şunu soyleyeyim. Evrim sistemi de yaratıcının yaratma sisteminin bir parcasi olabilir. Keşke biraz bakış açınızı gelistirseniz
Soran1 yıl? Seviyede değil miyim 🤣 sen gametleri somatik hücreleri azotlu bazların geometrik yapısını yapısındaki c, h, n gibi elementleri replikasyonu genetik şifreyi tür cins kavramlarını nükleusu DNA’nın asitliğini mrna yı trna’yı vs öğren evrimi konuşuruz
- 1 yıl
Tez yazdım canım. Burada seni küçük düşürmek için bu yorumu yapmadım. Evrimde anlayamadigin şeyler olduğunda içi bos ya da çelişkili gelir bunu anlatmak istedim
Soran1 yılAynen aynen kesinlikle yazmıssındır 🤣🤣🤣. Tezine şeyi de ekle. Somatik hücreler de gelen hiçbir değişim kalıtsal olarak genlere aktarılmadığı için adaptasyonun kimyasal ile geni değiştirmeden genin işleyişini değiştirdiği için biz bunu evrimmiş gibi göstereceğiz diye de ekle
- 1 yıl
Gerçekten küçük beyinlerle tartışılacak konular değil bunlar. Sen bu kadar yeterli bilgiye eriştim kafasindayken bilime falan bulaşma harcanirsin. Dost tavsiyesi.
Soran1 yılYa bir bok bildiğin yok hadi defol
Gizli Üye(18-24)1 yılBoş olan kısımlar nereli
01 Yorumla
Soran1 yılolay şu bir kanıtı şuymuş? Erkeklerde testisler anne karnında iken içte sonra dışarda gelişirmiş. Bu kanıtmış. Araştırdım ve şöyle ki : Testisler dışarda gelişseydi, amniyotik sıvı içinde doğrudan açıkta kalırdı. Bu sıvı koruyucu olsa da, dış yapılar için sürekli temasta olmak doku hasarına, gelişim bozukluklarına neden olabilirdi. Karın duvarı testisleri koruyan bir yapıdır. Testisler gelişim sırasında dışarda olsaydı, annenin hareketleri, kas kasılmaları veya rahim içi basınç artışları gibi durumlar testislere fiziksel zarar verebilirdi. Testislerin aşağı inmesi sadece konum değil, aynı zamanda olgunlaşmaları için de önemlidir. Gelişimin içerde başlayıp dışarda tamamlanması, hormonel düzenlemelerle sağlanır. Baştan dışarda olsalardı bu süreç düzgün işlemezdi. Ve diyor ki evrim teorisini savunan kişi bazı kişiler de aşağı iniş yaşanırken fıtık sorununa sebep olabileceği için bu sistem çok saçma imiş ve ondan böyle olmuş ama araştırılınca riskin böyle daha az olduğu ortada
Neymiş yanlış olan
08 Yorumla
Soran1 yılolay şu bir kanıtı şuymuş? Erkeklerde testisler anne karnında iken içte sonra dışarda gelişirmiş. Bu kanıtmış. Araştırdım ve şöyle ki : Testisler dışarda gelişseydi, amniyotik sıvı içinde doğrudan açıkta kalırdı. Bu sıvı koruyucu olsa da, dış yapılar için sürekli temasta olmak doku hasarına, gelişim bozukluklarına neden olabilirdi. Karın duvarı testisleri koruyan bir yapıdır. Testisler gelişim sırasında dışarda olsaydı, annenin hareketleri, kas kasılmaları veya rahim içi basınç artışları gibi durumlar testislere fiziksel zarar verebilirdi. Testislerin aşağı inmesi sadece konum değil, aynı zamanda olgunlaşmaları için de önemlidir. Gelişimin içerde başlayıp dışarda tamamlanması, hormonel düzenlemelerle sağlanır. Baştan dışarda olsalardı bu süreç düzgün işlemezdi. Ve diyor ki evrim teorisini savunan kişi bazı kişiler de aşağı iniş yaşanırken fıtık sorununa sebep olabileceği için bu sistem çok saçma imiş ve ondan böyle olmuş ama araştırılınca riskin böyle daha az olduğu ortada
Soran1 yılAnkara üniversitesinden bir hocanın slaytında okudum
Soran1 yılAma zaten diğer savundukları şeyler de mantıksız ne fark eder
Soran1 yılTıp olabilir ama bilmiyorum slaytan çıkmıştım bulamam herhalde internetten bulmuştum rastgele
- 1 yıl
Anlattığın ifadeye karşıt bir ifade duymak istersen eğer bir spermin yani hücrenin yumurtayla birleşince kadında yaptığı baskılar, basınçlar ve bunun aşama aşama şekilenmesi örneğin elleri oluşması kafası oluşması ve büyümesi hücresel halinden çok da kompleks bir canlıya dönüşmesi kadınları öldürebilirdi. Ancak bu konuda ölen insan sayısı az... Öte yandan bütün organların buna uygun olması ama testislerin oluşum süreci mi sorun erkekleri rahat bırakın
Soran1 yıl🤣🤣🤣🤣. Çok komikmiş. Bebeğin gelişmesi farklı bir şey kadınun karnında orhanlara baskı yapar. Bebek içerde diye anneyi ökdürmez.
Mesela sana yanlış gelen şey nedir?
015 Yorumla
Soran1 yılNesi doğru gelmeliydi? Ama olay şu bir kanıtı şuymuş? Erkeklerde testisler anne karnında iken içte sonra dışarda gelişirmiş. Bu kanıtmış. Araştırdım ve şöyle ki : Testisler dışarda gelişseydi, amniyotik sıvı içinde doğrudan açıkta kalırdı. Bu sıvı koruyucu olsa da, dış yapılar için sürekli temasta olmak doku hasarına, gelişim bozukluklarına neden olabilirdi. Karın duvarı testisleri koruyan bir yapıdır. Testisler gelişim sırasında dışarda olsaydı, annenin hareketleri, kas kasılmaları veya rahim içi basınç artışları gibi durumlar testislere fiziksel zarar verebilirdi. Testislerin aşağı inmesi sadece konum değil, aynı zamanda olgunlaşmaları için de önemlidir. Gelişimin içerde başlayıp dışarda tamamlanması, hormonel düzenlemelerle sağlanır. Baştan dışarda olsalardı bu süreç düzgün işlemezdi. Ve diyor ki evrim teorisini savunan kişi bazı kişiler de aşağı iniş yaşanırken fıtık sorununa sebep olabileceği için bu sistem çok saçma imiş ve ondan böyle olmuş ama araştırılınca riskin böyle daha az olduğu ortada
Soran1 yılEvrim teorisinin elle tutulmayacak birçok yanı var
Soran1 yılCanlıların bulunduğu yere göre değişmesi evrim değil adaptasyondur. Adaptasyonda dna dizilimi değişmez. Bazı kimyasal ya da başka sebeplerden dolayı belirli gen bölgeleri baskılanır. Bitkilerin yaprakları gibi sulak bir yerdeki geniş yapraklı bitkiyi alır kurak bir yere götürürsen yaprakları küçülür. Dışardan vücut hücrelerine yapılan çevresel hiçbir şey bu mutasyon da dahil buna kalıtılmaz ve gelecek nesillere aktarılmaz. Sadece gametlerdeki mutasyonlar aktarılır. Bu da çevre koşullarına bağlı değildir. Akıllı bir mutasyonda öyle her seferinde bulmak ne mümkün
Soran1 yıl🤣🤣🤣 ya cahil cahil konuşma. Balinalar karadan denize geçti diye vücutlarındaki hiçbir değişim genetiklerine aktarılmaz. DNA da azotlu bazlar arasında hidrojen bağları vardır. 2 li ve 3 lü hidrojen bağları genetik yapıyı değiştirmek için öncelikle bu bağların kırılması gerekiyor sen bu işi çocuk oyuncağı mı sanıyorsun 😂😂🤣🤣🤣. Bu bağları kırmaya denatürasyon deniyor. Bunun içinde 90 cantigrat derece sıcaklık gerekiyor. 2. Bir yolda mutasyon gelecek azotlu bazlarda harf değişikliği yapacak bu mutasyonda havadan gelecek hali yok ya zaten çoğu olumsuz sonuçlara sebebiyet veriyor. Balina denize girdi diye ayaklar yok olmaz. Bu imkansız çünkü ayakta kuyrukta somatik hücredir fenotipi yansıtır. Genotip farklıdır. Sen diyorsun ki adamın kolu koptu çocuğunun da kopar. Masal bunlar masal adam akıllı genetik bilen kimse bunlara inanmaz
- 1 yıl
Ya cidden senin gece kafan güzel oluyor dikkat et kendine nesilden nesile aktarılan şey genetik değil de nedir? Sen kısa vadeli düşünüyorsun senin kolun kırıldı çocuğun da kırık mı doğacak kadar sapkın bi düşünce görmedim az bilimsel ol evrim 5 dakikalık bir mesele değil belki de 100binlerce yıllık bir süreç ama senin vizyonun evinden avmye kadar olunca bilime ters düşünmen gayet normal seni yadırgamıyorum. Evet sen de haklısın
Soran1 yılYa hadi ya dediklerime cevap ver okumuşsun bir masal inanmışsın? dediklerimin hepsi bilimsel araştırabilirsin git bir biyoloji hocasına okut. Şimdiden rica ederim
Soran1 yılHadi oradan. Sen git de bir genetik kalıtım aç oku. Senin azotlu bazlardaki hidrojenden haberin yoktur be evrim evrimmiş
Soran1 yılNe okudun ya? Benim amcam doktor doçent ona sordum ne düşünüyorsun bu konu hakkında diye olumsuz dedi. Sen ne okudun?
Soran1 yılİşine gelmedi ama tıp doktoru. Allaha şükür.
1 yılNe mesela
02 Yorumla
Soran1 yılolay şu bir kanıtı şuymuş? Erkeklerde testisler anne karnında iken içte sonra dışarda gelişirmiş. Bu kanıtmış. Araştırdım ve şöyle ki : Testisler dışarda gelişseydi, amniyotik sıvı içinde doğrudan açıkta kalırdı. Bu sıvı koruyucu olsa da, dış yapılar için sürekli temasta olmak doku hasarına, gelişim bozukluklarına neden olabilirdi. Karın duvarı testisleri koruyan bir yapıdır. Testisler gelişim sırasında dışarda olsaydı, annenin hareketleri, kas kasılmaları veya rahim içi basınç artışları gibi durumlar testislere fiziksel zarar verebilirdi. Testislerin aşağı inmesi sadece konum değil, aynı zamanda olgunlaşmaları için de önemlidir. Gelişimin içerde başlayıp dışarda tamamlanması, hormonel düzenlemelerle sağlanır. Baştan dışarda olsalardı bu süreç düzgün işlemezdi. Ve diyor ki evrim teorisini savunan kişi bazı kişiler de aşağı iniş yaşanırken fıtık sorununa sebep olabileceği için bu sistem çok saçma imiş ve ondan böyle olmuş ama araştırılınca riskin böyle daha az olduğu ortada
- 1 yıl
Hepsi teori
1 yılNasıl yani
02 Yorumla
Soran1 yılolay şu bir kanıtı şuymuş? Erkeklerde testisler anne karnında iken içte sonra dışarda gelişirmiş. Bu kanıtmış. Araştırdım ve şöyle ki : Testisler dışarda gelişseydi, amniyotik sıvı içinde doğrudan açıkta kalırdı. Bu sıvı koruyucu olsa da, dış yapılar için sürekli temasta olmak doku hasarına, gelişim bozukluklarına neden olabilirdi. Karın duvarı testisleri koruyan bir yapıdır. Testisler gelişim sırasında dışarda olsaydı, annenin hareketleri, kas kasılmaları veya rahim içi basınç artışları gibi durumlar testislere fiziksel zarar verebilirdi. Testislerin aşağı inmesi sadece konum değil, aynı zamanda olgunlaşmaları için de önemlidir. Gelişimin içerde başlayıp dışarda tamamlanması, hormonel düzenlemelerle sağlanır. Baştan dışarda olsalardı bu süreç düzgün işlemezdi. Ve diyor ki evrim teorisini savunan kişi bazı kişiler de aşağı iniş yaşanırken fıtık sorununa sebep olabileceği için bu sistem çok saçma imiş ve ondan böyle olmuş ama araştırılınca riskin böyle daha az olduğu ortada
- 1 yıl
Çok karışık asko
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evrim teorisini savunanlar neden yanlışları doğru gibi kakalıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer