Aileniz tarafından kullanılıyor musunuz?

Merhaba herkese iyi geceler olsun. Benim Annem ve Babam çok sorunlu ve ben çok zor sabrediyorum. Dün dışarı çıkayım dedim. Dışardan geldim. Annem benim odamın camı değişti. Git odanın camını sil. Dışardan bir geldim. Böyle sanki bazen hizmetli gibi hissediyorum. Babam da sabah bana çayımı koyver. Yediği çorbanın tabağını bana uzaltıyor. Al şunuda yıka diye başka kase veriyor. Çok zor sabrettim arkadaşlar. Anne demek istemiyorum bugün çarşıya gitti ben yemeği yapıp dışarı çıktım. Geldiğimde yediği tabağı bile makineye koymamış tezgahta. Akşam bana otururken sen mutfaklı topla diyor bana. Bende bizim odayı toplayım dedi. Bende sen mutfağı topla dedim. Bana başını buruyor. Gerçekten pes dedim. Enseme doğru bir ağrı girdi. Şu an başım çok ağrıyor. Böyle Narsistlerle yaşamak çok zor arkadaşlar.

Aileniz tarafından kullanılıyor musunuz?
Cevapla