
Biraz klasik olacak..
İç güzelliğe mi dış güzelliğe mi bakarsınız?

Biraz klasik olacak..
İç güzelliğe mi dış güzelliğe mi bakarsınız?
İçini bilemem dışını görüyorum. dışından hoşlanıyorum. dışını seviyorum. dışına aşık oluyorum. zaten bunlar olduğu zaman her hali sevimli gelir. Zaten genelde dışı güzel olanın içi de güzel oluyor. Kendi çirkin olanın huyu da çirkin oluyor. Aksi ve suratsız oluyor. Bir de havalarından geçilmiyor. Hadi güzel olduğunun farkında nazlanıyor , trip atıyor da , onlara ne oluyor , anlamıyorum. Güzeller daha güler yüzlü , daha içten , daha tatlı ve daha sempatik oluyorlar.
İçini beğendiğim birinin dışı da içi gibi çiçeklenir. Bazen kafanda bir şeyler kurarsın. O kurduğun gibi değilse bile somutluk sen onun soyutluğuyla bunu tamamlarsın. Ben dış güzelliği de önemserim ama iç güzellik olmadıktan sonra bir işe yaramaz
Teşekkür ederim
Her ikisi de önemlidir hem içinin güzelliği şöyledir merhamet li vicdanlı iyi niyetli hayır sever iyi biri dış güzelikte şöyledir bakımlı temiz giyimine dikat eden saygılı düzenli biridir bana göre böyle
Cevap
5Cevap
Ic önemli olduğu kadar insan diş görüşünüde beğenmeli... bu belki bi pirildayan göz olur veya bi gülüşü veya bakişi vs vs
Doğru
Bence dış görünüşte önemli çünkü birini görüyorsun beğeniyorsun ki tanımak istiyorsun sonra huyunu suyunu öğreniyorsun vs
Önce dış sonra iç. Dış görünüş çok önemli değil tabiki
iç güzellik daha önemli tabi * biraz da al benisi olması lazım 😄
Hiç güzelliği olduğu sürece dış güzelliği de güzeldir
Gözüme biraz hoş gelsin yeter tıp çok önemli değil yeter ki bana değer versin
Dış güzelliğe bakarım
Çünkü iç güzelliğe bakamam , nasıl bakicam
Hiç bişeye bakmıyorum artıkın
Küsmüş bu 🥺
He valla yaa iyi değilim yaşlılık iyi gelmiyor bize sanki
Ben gençim seni bilmem 🥹
Tabi tabi öyledir saçlar kırlaşmış gençmiş babakk
Hala siyahlarım var ama 🥺
Benimde sarılarım ama gencim demiyorum bak
Orta yaşlıyız diyelim 😬
Heee öyle işte
İçi güzel olmayanın dışına sokim
😳naptınn
İç güzellik benim için önemli
Dış güzelliğe bakıyorum
İkisi de önemli sndj
Önce tip sonra zeka
Her ikisine de ama iç güzellik bir tık daha önde.
Karakter
İç güzellik olur karakter dersen 🙂
Evet içine ne giymiş acaba 🤪🤪
😀
İroni tabi şimdi yanlış anlaşılma olmasın tahammül edemem 😂
Karikatüre göre evet 😀
🙂
İçine bakarım önce
İkisi de önemli
İç güzellik
Dış güzellik geçicidir iç kalıcı
İç güzellik
Sohbeti önemli
İkisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?