Sevgiliye gerek yok arkadaşta olur tabii ki.
Benim için bu görselin sahibi var. İyi ki var.


Sen kahve iç ben çay. Seversin kahveyi...
#ZorundamıyımEfsane ✌️✓™
Sevgiliye gerek yok arkadaşta olur tabii ki.
Benim için bu görselin sahibi var. İyi ki var.


Sen kahve iç ben çay. Seversin kahveyi...
#ZorundamıyımEfsane ✌️✓™
Ablama sana geliyorum demeyi çok seviyorum... Ne zaman gitsem ama nee zaman gitsem benim sevdiğim şeyleri yapar o zamanlar dikkat ediyorsam sağlıklı öğünler hazırlar. Canım tatlı istiyorsa fast food takılmak istiyorsam her türlü tatlıyı yemeği önüme döker
Mesele bu kadar düşünüp özenmesi mutlu etmek istemesi... Bende onun yükünü farklı bir şekilde alırım alıyorum almaya gayret ediyorum
Anneciğim iyi ki var 🌺
Bide bir arkadaşım var ilk tanıştığımız zamandan beri birbirimize yakın hissettik ve biz birbirimizi bulduk artık bırakmayalım bırakamayız dedik... Doğum günlerimiz aynı :D genlerimiz eh benziyor o da iyi ki var 🌺
Abim iyi ki var çok seviyorum ikisini de... Hiç bir zaman evden gitsinler istemedim evlenin de kurtulayım demedim yanisi :D en zor günlerimizde kavga etmedik mal mülk için birbirimize düşmedik düşmeyiz.
Hepsinin ömrü uzun olsun İnşallah hep mutlu olun. 🌹
Var tabi hakkımız da türlü dedikodu çıkaranlar olsa da hiç bir şekilde aramızda seviyeli bir arkadaşlıktan ötesi olmadi, ne sen ne ben farklı düşüncelere kapılmadik, anlaşamıyoruz evet sen bana ben sana zıt karakterleriz. Başkalarının doldurusuna gelip, sinirlenip gerçek dışı şeyler söylesende arkadaş kalabildik. Gerçi bende hatasız değilim, ama bizde böyleyiz, bide buradan söylüyorum benim bu seviyeye güçlü bir şekilde gelebilmek için neler yaptığımı nelerle mücadele ettiğimi kimseye boyun eğmedigimide sen biliyorsun , o yüzden bazı kişiler seni kullanarak kendi bilinç altındaki kirli düşünceleri, fake hesaplar ile gelip bana saldirmasinlar, benim isimde var gücümle var vizyonumda var. Bunu en iyi bilen sensin.. umarım mesaj yerine ulaştı.
Biliyorum 🤣
Kavga ediyoruz ama küstüğümüz 3 gün sürüyor 5 gün sürüyor. Tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı. Benimle uğraşmazsan duramazsın 😂
Bende seninle.
@zorundamiyimefsane @fesfs yaaa siz bir harikasınız 👍🥰 sizi boyle görünce ben daha çok mutlu oluyorum maşallah diyelim nazar değmesin 🧿🙏 umarım dostluğunuz daim olur ve uzun yıllar birlikte yol alırız sizi seviyorummmmmmmm ❤️🥰💖😘
@r_engarenkyollar bende seni seviyorum maviş sultan 🥰😘🌹❤️
Canımsın ❤️🥰
İvit 🤣
Çok kişi var gülüm başta annem üç ablam abim , iki tane çok samimi dostum var kardeşten ötedirler çok şükür 🙏❤️ eee burada sen varsın efsanem daha ne olsun ki 🙏❤️🥰
Onure oldum renkli kadın teşekkür ederim 🌹🥰❤️
Maşallah Allah hepsine uzun ömürler versin 🧿🤲
Rica ederim ne demek 🙋
Amin canım cümlemizinkine inşallah 🙏🥰
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Rica ederim sultanım 😘🥰🌹
Evet bu siteden çok sevdiğim bir ablam var iyi ki var diyorum.. bunun dışında zaten sevdiklerimin değerini kıymetini her zaman bilmeyi deniyorum..
Ne kadar güzel ✌️👏
Cevap
5Cevap
“İyi ki varsın” dediğim de, “Neden varsın?” dediğim de var ama kötülere beddua etmiyorum, sadece filmin sonunu sabırla bekliyorum.
Bekleyelim izleyelim 😎
hayatımda iyi ki varlar dediğin o kadar çok şükür sebebim var ki 🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️
Günaydın 🌹
Gunaydin 😊😊
Fazlaca kişiler var. Dün acilde benimle bekleyen Annem, arkadaşım ve eşi, sonradan gelen arkadaşım ve niceleri iyi ki varlar 🌹
Geçmiş olsun birkaç gündür görünmüyordun zaten hayırdır.
Dün bir kaza geçirdim. Yürüyüş yaparken düştüm ve kafam yarıld, dizlerim de şiş vs bu da geçecek ama teşekkür ederim
Aa çok üzüldüm. Aman dikkat et kendine.
Nazar mı dlyelim belediyenin ihmalkarlığı mı?
İkisi de olabilir. Nazar değdiyse belediyenin ihmalkarlığı da sebep olmuş olabilir
Belediyenin ihmalkarlığı kesilen ağaç kütüğünün etrafını kapatmaması bakımından ona takılıp, kafamı arabanın jant kısmına vurmuştum
Tüh ya gerçekten görünmez kaza
Evet var tabii ki ama aklıma ilk gelen abim
Ne kadar güzel 🌹
✌🏻✌🏻
Var olmazmı çok eski bir dostum sırdaşım kardeşim cok severim onu 🥰
Mutluluğunuz daim olsun
İyi ki varsın Brave..
Kendimin haricinde kimse yok..
Hadi canım o kadar diyorsun yani
Erkek dırdırı yok bea.
🤣🤣
Ailem ve ilkokuldan beri ayrılmadığımız bir arkadaş grubum var
Ne kadar güzel maşallah 🧿
Hayatımda iyi ki varsın dediğim annem ve babam var birde beni gerçekten seven herkes ❤️
Allah uzun ömürler versin maşallah 🧿
Varlar şükür 🙏🏻❤️ ''Sen de iyi ki varsın efsaneviiii adamm "🤗💙
Onure oldum kurabiyem 🥰🌹
🥰🍪
Genel olarak soruyorsan 10 küsür yıldır bir arkadaşım var sağolsun iyi ki var kendisi
Çok güzel maşallah 🧿
Öyle evet
evet sen iyi ki varsın ve bu sözü söyleyebiliceğim bir iki kişi daha var
Onure oldum 🌹
Şu an için o kadar değerli biri yok maalesef keşke olsaydı da söyleseydim
Anne baba kardeş kimse yok mu
Evet var çocuklarım, kardeşlerim, babam, sevdiğim insanlar ve zor zamanımda yanımda olanlar iyi ki varlar ve hep var olsunlar🙃🙃
İşaret güzel olmuş. 😅
😊😊
Elhamdüllilah ve cok sükür iyi ki varsin dediklerim var 💝
İyi ki varlar öyleyse 🌹
İyi ki varsın Efsane abim. 🙏
Onure oldum 🌹
🌸🌸
Reelde var burada da var mesela sen
Onure oldum 🌹
🌸🌸
Ailem dışında arkadaşım var
Ne kadar güzel ✌️👏
Evet varlar.
Ooo kimler gelmiş. Nerelerdeydin.
Biraz ara vereyim dedim devamlı sıkıyor bir zaman sonra burası.🙏🏻
Aynen öyle. Ben de Uber olayım aynısını düşünüyorum 🤣
Hahaha olursun olursun ama uber olunca bunun için mi uğraştım diyeceksin🤣
Ya zaten en fazla hesap donduracağız o gelecek başka bir şey yok 😅
Evet ayneenn öyle 👍🏻
Evet var. Kız kardeşlerim ❤️
Sağır sultan duydu desene 😅
Pardon bu yanlış cevap 🤣
Senin ki maşallah olacaktı 😂
Sorun değil 😂olur öyle şeyler insanlık hali 😄 Teşekkür ederim 😊
Var yeğenim 👶😇
Maşallah diyelim o zaman 🧿
İyiki var dediklerim var iyi ki
İyi ki 🧿
iyi ki varrr yeterli benceee ☺
Peki 😎
Herkes için birileri vardır mutlaka...
Hiç olmazsa anne baba var
Evet varlar hepsini çok seviyorum 💞
Çok güzel ✌️👏
iyi ki varlar bebeklerim
Bebeklerim derken sevdiklerim jfjfkfk
Ne kadar güzel ✌️👏
Elbette var iyi ki varlar
İyi ki ✌️
Evet var tabiki
Ne kadar güzel ✌️👏
Var tabi
Sağır sultan duydu desene 😅
Yok.
Anne baba da mı yok
Var.
Maşallah 🧿
Var elbetde
Ne güzel ✌️👏
Var var
Kim kim 😅
Annem♥️
Anneler 🌹
Çocuğum 💙
Maşallah Allah bağışlasın 🧿
Oğlum 💕
Wuu maşallah. Allah uzun ömürler versin 🌹🧿
Arkadaşlarım mesela
Ben 🤣
Kafası kırıklar hariç 🤪🤪
Puuhh sana gıcık 😅
Sen söyle bakalım kimmiş o sözün sahibi
Sen 🤣
Yalancıyı 😄😄
Soruma gelip cevap vermişsin tabii ki sen de olacaksın 🌹
Sövgüyü aldıydı hemen Gül uzatıyor 😄
🤣🤣🤣
Evet var.
Ne kadar güzel ✌️👏
Yok.
Anne baba kardeş kimse yok mu.
Sen tabikii 😁
Ya Minnoş kalpli 🥰🌹
Yoktur
Var kendim
Kendinden başka.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?