Evde kalmak ne demek? Ne anlama gelir ve kötü bir şey midir?

herkes evlenmediğim için bana evde kaldın diyor 29 yaşımdayım diyeymiş. bende merak ediyorum evde kalmak ne demek tam olarak. çünkü ben zaten evimdeyim ve zaten bu yaşa kadar evde kalıyordum. evimde kalmayıp nerede kalacaktım. ömür boyu evlenmesemde evimde kalmamın ne gibi bi kötü yanı var? sanki bunu kötü bi şeymiş gibi söylemeleri çok garip. ev benim için çok kıymetli olduğundan ve evimi çok sevdiğimden insanların evde olmak hakkında böyle kötü konuşmaları bana saçma geliyor.

Evde kalmak ne demek? Ne anlama gelir ve kötü bir şey midir?
Cevapla