Çok yalnızım lütfen nasıl kurtulucam bu durumdan?

Hiç arkadaşım yok diye okulu açığa aldım son senem sürekli evdeyim ama çok bunaldım. Artık kafayı yedim ot gibi yaşıyorum. Evde hep yalnızım konusacak kimse yok sıkılıp sürekli internetten bir şeyler alıyorum ama anlık mutluluk veriyor. Kendi kendime dışarda tatlı yemeye gidiyorum bazen ama olmuyor yalnız eğlenemiyorum mutlu olamıyorum. Lütfen nasıl insana dönerim söyleyin ot kalmak istemiyorum sosyalleşmek istiyorum ama evden çıkıp nerde sosyallesebilirim. Bir tane arkadaşım olsa yeterdi
Çok yalnızım lütfen nasıl kurtulucam bu durumdan?
Cevapla