Bir bakayım dedim değişiklik olmuş mu. ismimle kayıt etmiş yine gül kızım 😂🎀💜 


Babam şehzadem diye kaydetmis 😂😂😂
Cevap
9Cevap
Babam da Yalçın oğlum diye kayıtlıyım annemde de oğlum diye kayıtlıyım. Kardeşim gardaşım diye kaydetmiş. Eşim de adım soyadım da kaydetmiş.
Babamla annemle beni böyle abim canım kardeşim 😂
Ne güzel 🤣
Üsteki merhaba sovelyemi gördün mü 😂
Gördüm 🤣
Karışma sen 😅
Haha 😂
ZorundanıyımEfsane de kısaca canım diye kayıt edecek gibi hadi hayırlısı
@01Gentleman01 kimi
Annem ve babamda "Çiçeğim" diyə kayıtlıyım. Abim ve ablam "Ales'im" diyə kayıtlıyım. Küçük kardeşim de "Barbie" diyə kaydetmiş.
Annemde ilk göz ağrım
Babamda naz
Kardeşim de cadı😅
Benim ismimi değişik kaydeden yok ama ben genelde değişik kaydetmeyi çok seviyorum
Adım yazıyor 😐
Mamisss
Kızımm
Ablam
Annem hep klasik 😅
Canım kızım olarak kayitliyim.
Oglum diye kaydetmişler
Çok resmî bizimkiler isim soyisim 😀
Kendi ismimle kayıtlıyım
Deli kızım diye kaydetmişler
Bal durusu🧡😊
Boyle kaydetmedikleri kesin
Annemde babam da ÇİÇEĞİM diye kaydetmiş
Gulkzim ne kanka yeni bir akımmı
İsmim gül sonuna kızım eklemiş işte 😅
Kıvırcığım❣️
Oğlum yazıyor 😎
Güzel kizim jfkfkf
Musti diye
Ad soyad olarak
Aslan oğlum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar