
Wp profilimde bu fotoğraf var flörtüm biraz daha kapalı şeyler giymelisin bence dedi ben de altımdakinin pantolon olduğunu söyledim üstün çok açık vs yaptı konuşmayı keseyim mi yoksa haklı bir serzeniş mi

Wp profilimde bu fotoğraf var flörtüm biraz daha kapalı şeyler giymelisin bence dedi ben de altımdakinin pantolon olduğunu söyledim üstün çok açık vs yaptı konuşmayı keseyim mi yoksa haklı bir serzeniş mi
Bence adam haklı. Ancak tatil mekanlarında böyle bir bluzun giyilmesine ses etmem bende. Ya da özel bir geceye davete neyin gidiliyorsa. Herkesin düşüncesi anlayışı farklı olabilir. Eğer flört halindeysek aslında sana olan saygımdan bunu ilk başta dile getiririm. Sana uymuyors da iletişimi keserim nazikçe. Benim hayat görüşüm böyle seninki öyle olabilir. Evet haklısın herhangi bir frikik vermiyor ustunde ki bluz fakat yine de ben kıskanırım abi yanımda ki kadına bir başkasının bakmasını. Onun hakkında değişik fanteziler kurma olasılığını düşünmek bile sinirlendirir beni. YAni sana kalmıs bir durum. Ben öyle istiyorum diye kimse hayatını bana göre şekillendirmek zorunda değil. Kibarca bizden olmaza getirmek lazım.
Kesinlikle doğru söze ne denir aradığı profil ben değilim
Yanlış anlaşılmasın ama seven kişi tarafından bir bak derim duruma göğüs biraz açık her ne kadar sorun olmasa da baştan söylemek istemiş sanırım senin için sorun olmuyor sürekli sürekli karismiyorsa göz ardı edilebilir diye düşünüyorum ben olsaydım bende söylerdim seven kıskanır diye düşünüyorum
Tabii dozunda kıskançlığı ben de severim ama bu kişiyi değiştirmeye yönelik olmamalı
Erkek arkadaşınızın bu denli hayatınıza hakim olmasına müsade etmeyin. Bu hayat sizin, nasıl giyinmesi gerektiğine siz karar verebilirsiniz. Sizi olduğunuz gibi kabul etmeyen bir adama hayatınızın merkezine bırakmayın. 💁🎀
Kendisine çoktan yol verildi teşekkür ederim ❤️
En iyisini yapmışsınız doğru mesafeyi buldunuz. 🤏♥
Ben de öyle düşünüyorum ❤️
💓🎗💁
Cevap
64Cevap
size karışamaz
Flörtüm benim giyimime karışamaz tabi ki. Aramızda henüz bir şey yokken beni şimdiden kısıtlamasını kabul etmem. Eğer uyuşmuyorsa kafamız ve düşüncelerimiz yol veririm bu kadar basit. Aynı pencereden bakmadığım biriyle bir ilişkiye başlayamam. Sende yol vermişsin ve doğru olanı yapmışsın seni olduğu gibi seven biriyle beraber olmalısın, seni bir kalıba sokmak isteyenle değil. Kendine iyi bak 🌸
Sen de pardon ama sana mı soracağım nasıl giyineceğimi demedin yani? Ulan gerçekten nerede değer veren kıymet veren var beğenmiyorsunuz istemiyorsunuz, ama böyle her halta karışan olunca da iki arada bir derede kalıyorsunuz sonra allah belanızı versin erkekler...
Üstünün neresi açık ki? Bir de sadece flörtten bahsediyoruz. Kendinde uyarma hakkını da görüyor hadsiz😄 böyle her şeye burnunu sokan erkekler anasının yanında kalsın
Ay aşkım o kadar haklısın ki zaten bitirdim bana göre biri değil daha ortada bir şey de yoktu
Aman iyi yapmışsın. Kendinizi ezdirmeyin böyle tiplere. Hadi ortada bir şey olsa neyse diyeceğim ( ona da neyse dememem lazım çünkü seni böyle görmüş beğenmiş, konuşmaya başladıktan sonra ne değişti) bir şey de yok. Gereksiz triplenmiş
Haklısın klasik ben erkeğim heyt tiplerindendi herhalde öyle erkekler de bana pek sökmez açıkçası yolu açık olsun❤️
ben de izin vermem eğer bunu giyecekse ve partnerim senin gibi bunu serzeniş olarak adlandırırsa ben de karın kasları ve gögüsleri açıkta bir kıyafet giyerdim keyfi bilir.
E giysin 😀
giysin ondan sonra da sevgilin veya erkek arkadaşın da açık giyinen bir kızla yanında keşissin de gör :)
Giyim kıyafet insanın tarzıdır beğenisidir bu konuda karar sızın tabi ama anlayışlı olmak gerekir diye düşünüyorum baskı güzel bir şey değil ilişkilerde
Milletin çarpık kompleksiyle uğraşmayın. De ki. Ya kabul et ya da síktir git. Giyim özgürlüğünüze balta vurulmasına müsaade etmeyin
Düzgün bir dille söyledim hazmedemedi kesinlikle iyi oldu bitmesi dağ ayisina fazlayim
Kız bu açıksa benim günlük hayatta giydiklerimi görse kalpten gider o hödük o zaman jsfdhfh yol ver gitsin, balık baştan kokar.
Ya ne giyiyorsun çok merak ettim verdim yolu ayrıca ❤️
harika görünüyorsun , yüzünde güzel fiziğinde. üstelik küçük memelisin. mükemmel.
nazar değmesin sana
Teşekkür ederim bir dağ ayisina denk geldim galiba
evet muhtemelen.
ama çoğu erkek kızlar sahiplendiğimi düşünsün vs diyerek böyle şeyler söyler
hangi şehirdesin ?
İstanbul'da yani kıskançlık vs olabilir bunu anlarım ama henüz çok yeni hem en başından nasıl olduğumu da görüyor sonrasında eleştireceğine kendi kafasında oluşturduğu bir profil ile olmalı belli ki o ben değilim
ya istanbuldasın demek. hiç sen kadar güzelini görmemiştim. hangi sokaklarında geziyorsun şehrin?
Beşiktaş Sarıyer
yaa :) dışarı çıkarken haber ver , zaten çok yakınım dasın :)
Aaa
:) evet öyle , böyle tatlı tatlı bakarsın bir kaç snye olmaz mı?
vercen mi?
bu akşam çıkmadın herhalde
Yok cumartesi pazar çıkıyorum sen nerdesin ki
şişlideyim ben. tamam haber ver lütfeeeen
ne zaman geziyoruz *
yani eger tatilde felan degilsen evet acık eyildiginde gögüslerin bellı olur felan erkekler kıskanır normal
Flörtüm müüüü? Kıskançlık belirtileri flörtözlüğün önüne geçmiş. Olur bu iş:)
Hayır inan yarım saat kadar önce çirkin bir şekilde bitti
Tamam işte. Geçmiş ki bitebiliyor. Bu iş böylediiir.
Ona ne ya alt tarafı bir flör ki açık bile değil buna bile açık diyorsa... konuşma daha fazla onunla
Yol verdim aşkım bir cirkinlesti sorma teşekkür ederim ❤️
Gitsin kapalı birini bulsun o zaman şimdiden bu kadar baskı kurmaya çalışması iyi değil
Ben de tam olarak böyle düşünüyorum baştan belli etmesi iyi oldu
şu çok açık giyinmeyse arkadaş çarşaflı birini arıyor herhalde
Olabilir herhalde birbirimize göre değiliz
Ben sevgilimin dekolte dar elbiseler vücud hatları belli olacak şekilde giyinmesini istiyorum
Minlet baskı yapıyor kapalı giyin diye
Değişik bir ülke
Kendisi kapansn istedg kadr sen istedgni giyebilrsn
Kanka erkek gıbı kızsın ortada bırsey yok kafana göre gıyın tek mesele omuz gorunmesı mı? Saçma :Ddddd
Ben de bilmiyorum valla manyak herhalde bitti gitt zaten
Çok özür dılerım tek soru sorucam samimi sekılde yaşın kaç?
29 yaşındayım niye özür diliyorsun
Yaş sorulmaz filan derler ya baştan dedim özrümü dıleyım de :D pekı asıl soru bu yasa kadar neden evlenmedın? Evlılıgı düşünüyormusun?
Yani aslında düşünüyorum ama çevresi geniş biri değilim e sosyal hayat da pek yok yeni insanları tanıyacağım bir ortamım olmuyor çok nadir flörtüm oluyor onla da yürümedi haliyle ya da bazılarının yaklaşımı farklı oluyor beklentiler uyusmuyor kesiyoruz karşılıklı olarak
Anlıyorum haklısın peki sence bir erkekle aranla en fazla kaç yaş fark olmalı?
10 yaşa kadar kabul ediyorum ben erkek biraz daha olgun olmalı bence hem yaş olarak hem yaşantı olarak
Tam kafa yapıma uygun bir kızsın Istanbullu olarak tanımak ısterdım seni fakat 12 yaş fark aramızda direk adaya veda ediyorum sevgiyle kalın arkadaşlar. Not : hanzo ve kanka işin olmasın ! Hayatında kadın kız gormemıs seni kısıtlayıp kendini senden sonra başka kadınlara atmaya çalışan tipsizlerden uzak dur ! Seviliyorsun hoşçakal
Çok çok teşekkür ederim ❤️
Adam haklı, namuslu veya muhafazakar biriy büyük ihtimalle, anormal bir şey söylememiş, dışarıda her tür adam var, kıskanması doğal
Tamam o halde kendisine uygun birini bulmalı beni görüyor biliyor sonra olmaz cık cık yapıyor e belli ki senin istediğin profile uymuyorum bye bye de
Sende kendince haklısın bir şey diyemem. Ama hemen kestirip atma, belki iyi bir insandır, biraz daha kapalı uzun giyinirsin sende önemli olan iyi insanı bulmak
İnan son mesajından sonra iyi biri olduğunu düşünmezsin bitti gitti
Hakkında hayırlısı olsun ya. Sen baya gençsin, profilde 30 üstü yazıyor doğru mu 😊
29 yaşındayım neredeyse 30 işte
Minyon birisin, belli etmiyorsun
Seni begenirken boyle begenmedimi
Bugun karistirirsan giyimine
Yarinda hayatina karisir hic bir soz sahibi olamazsin.
Çok doğru
Haklı tabi ki 2cm altı cicik gayet belli eğilsen gözükğr
Ne alaka
Gsyet öyle kıvırma
Meme yok li sede rahat ol gayet normal kıyafet senş sınırlamak kimin haddine, yolver
Verdim bitti zaten
Afferim
Buna açık diyorsa onu arabistana uğurluyoruz, gerçi orası bile açık artık 😄
Herhalde bana göre birisi değil
Kesinlikle konuşmayı kes
Akşam olsun söyleyeceğim
Güncellemeyi unutma 😄
Yazdım sanırım tam olarak kişiliğini gösterdi ahahahahha neyse kurtuldum yol yakınken
Senin adına çok sevindim
Çok tatlı bi karısın babuş. Küçük memeler kazanacak 🍕🧿
Ahahahahha sağ ol 😀
Seni olduğun gibi sevecek herifler bul ve memelerine iyi davran
Ahahahahha neden peki
Küçük memelerin köpeği oldum çünkü 🍕
75a diye düşünüyorum doğru mudur babuş 🍕
Ayıp olmasın diye onu giydim, yoksa hiç giyeceğim yoktu bağnaz herif diyerek engeli koy
Ahahahahha tam olur bu tepki
Defolsun gitsin o zaman
Akşam vereceğim yolu beybi❤️
Şu an iş yerinde çalışıyor cevap vermez ki
Şutladım dediğin gibi ❤️
Doğru esc gibi olmussn
Tövbe estağfurullah
Olm daha nasi kapali giyincen aq
Ben de bilmiyorum bitirdim zaten
Mnyakk o herhalde ya bikiniylemi görüyo ssni acaba iyi yaptın
Bilmiyorum ona göre değilim demek ki iyi oldu
Aynen 😀😀
Şenin aklın yok mu da millete soruyorsun
Fikir almak istedim bitirdim zaten
Ama memen açık
Eeee
Bence haksiz, bu son derece normal
Verdim yolu
Harika, o halde artik tanisabiliriz 🫣
Hahahha sağ ol ya
Ben oyle geri kafali degilim 😎
Haklı bi serzeniş değil. Onane ya
Bence de zaten bitti az önce
Böyle güzellik saklanmaz
Teşekkürler ❤️
bu açık değil ki
Bence de değil
Bu çokmu açıkmış
Bence değil ama sanırım onun aradığı gibi biri değilim
O kadar imceledim resmini ben açık bişey göremedim eğer buna açık diyorsa aradığı kişi sen olmazsın çünkü ciddi düşünürse dahada kapalı isteyecektir güle güle demelisin ona
Bence de bir flört daha bitti nasip
Aynen öyle nasip
benim yuzunden iliskinin bitmesini istemem
İlişki değil flört 2 hafta oldu daha
Ben de neyse akşam işten çıkınca mesaj atacağım
Kıskanmış ne var
Yarın bir gün eve de tikmasin beni
O zihniyet varsa yol ver. Ama bu aşırı gelmedi bana. Giyimin nasıl genel olarak
İşte fotodaki gibi mini vs giymem
O zaman sıkıntı yok. Yaşlar ne
Ben 29 o 33
Anladım. Oda abartmasjn bu halin haeia. Artık evde ona giyersin minileri :)
Yok istemiyorum bu kadar kısa sürede müdahale edilmesini doğru bulmuyorum ben balık baştan kokar
O zaman salla gitsin. Kaçırmış büyük balığı
Konuşmayı kes ve açıl
Zaten açık biriyim de bana da tuhaf geldi
Yobazlarla işin olmamalı. Gayet medeni aydın insanlar var etrafında. Mesela ben 😃
Ahahahahha
Şaka değil yahu 😂😂
Kızın tatlılığı bak dudh
Çok teşekkür ederim ❤️
Konuşmak istemedigimi söyleyeceğim daha dün bir bugün iki
Sen bilirsin biz senle takipleselim
Niye
Konuşuruz diye
O erkek açık hatun görmemiş canım
Kiskanmis çocuk
herkesin hayatına kimse karışamaz
Ahahahahha evet tam olarak öyle
Sorma tam iki yüzlülük
Güzel giyim cok harikasın canım benim
Görselde açık bir yer yok bence sevgilini yenile
Birde memeler biraz daha büyük olsa
Demese güzel kardeşim olur dimi
Anlamadım
Ne akılsız adamlar var ya 😂😂
Sorma yahu
Ah ah sen şimdi benim burada olucak din ki bak gör
Ne gibi
Anlatamam burada bi dinlesen zaten yok artık dersin
kız fotonu atma buraya
Niye ki beybi
valla sapık dolu burası bazen alıp kendi profillerine koyuyolsr
Yuhh ay dur 24 saat dolsun silcem hemen ❤️
aynen bebişko öyle yapp
❤️❤️
Kes konuşmayı eve kapatır bu seni
Bence de beybi bismillah daha 2 hafta oldu bu ne
Ahahaha yaaani bir şeyin de değil erkekler böyle ya boş muhabbetler açık sa değil yani ne güzel kızsın ezdirme kendini
Yok beybi çok teşekkür ederim bitirdim kendine uygun birini bulsun ❤️
Bravo gizliden çıksam istek atabilir misin
Haklı bence
Ama canım baştan biliyor bunu ona göre değilsem niye yaklaşıyor
Aman bas bir tarafina tekmeyi 😅
Bastım bile❤️
Ya sen ne tatlısın böyle hemen kes onunla
Kestim zaten pek agresiflesti tam bir rezilmiş
önünden ye kopk de:)
Hahahahhah bitirdim zaten
Tebrikler alkisliyorum :))
Normal bu
Değil mi bence de
Haklısın en iyisi konuşmayı sürdürmemek
Kesinlikle teşekkür ederim
Gayet de güzel olmuş, nesi varmış?
Bence güzel
O ne karisiyo ya
Hoş görünüyorsun.
Bencede daha kapalı giyin
Haklı vallahi
Bence kapalı zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?