



bu tip durumlarda hemen baska telefon ile mesajların fotografını çekebilirsiniz kişinin polis asker olması yaptıgı seyi dğiştirmez gecende doktorun mesajları ifşalandı her meslekte her milette maalesef kotu niyetli insanlar var gecmiş olsun ve instagramda mesaj almayın ozelliğini aktif edebilirsiniz
Ya ben çekiyordum üste kaydırıp gizli mesajı normale çeviriyordum polis olacak kişi sohbette bekleyip mesajları tekrardan özele koyuyordu mesajlar siliniyordu korktum gerçekten... Benim nişanlım da asker astsubay yani ilk defa böyle birşeye şahit oldum ülkenin polisi askeri yani güvenemiyecek miyiz
dediğim gibi karakter meselesi herkes namuslu degil bak mesela begenir tanışmak ister buna karsıdegilim insanız sonuc olarak ama sapkınlasmanın geregi yok
Tabi bide ben nişanlı olduğumu da söyledim nekadar ayıp
maalesef gecmiş olsun tekrardan
Çok teşekkürler Allah razı olsun
Bu durum gerçekten çok rahatsız edici ve ciddi bir konuyu gösteriyor. İlk olarak, bu mesajları mümkün olduğunca belgelenebilir hale getirmeye çalışmalısın. Mesaj kaybolsa bile ekran görüntüsü almak için hızlı davranmaya çalış. Ayrıca, o kişinin kim olduğunu bildiren bilgileri toplaman faydalı olabilir.
Bu durum için en güvenilir yol, vakit kaybetmeden durumu bir avukatla ya da emniyet güçleriyle paylaşmak. İçeriye bildirirsen, bu kişinin davranışlarının engellenmesi ve gerekli hukuki işlemlerin başlatılması için adım atılmış olur. Asla yalnız hissetme, bu tür şeylerle başa çıkılabilir ve kendini korumak için harekete geçmek en doğru adım. 🌸
Cevap
9Cevap
Yazdıgı mesajdan polis veya asker olması farketmeksızın. Dava açılır sonucu taciz olarak belirlenir ise yüz kızartıcı suçtan kimliğinden olur.
Ya bnde bunu biliyorum ama beni korkutan şey sohbette bekliyor ben kaybolan mesajları açtığımda hemen gizli boyuta ayarlıyor haliyle benim de onunda yazdığı mesajlar siliniyor
Engelle geç eğer davalık vaktin yok ise. Eğer gerçekten polis memuru ise cimere şikayet edecegını soyleyebilirsin
Ben şikayetten bahsettim nişanlım astsubay dedim bir baktım o engellemiş beni fotoğraflarina baktım özel harekât polisiydi
:)) normalde yapmazlar böyle şeyler ozel harekat polisleri :)) belkı baskalarının fotosunu kullanan birisi bile olabilir
Yok hesap eskiydi fotoğraflar 2019 yılına kadar vardı belli gerçek hesaptı
Hım anladım geçmiş olsun nediyelım yapılan terbiyesızlık. Umarım biryerde cezasını bulur
Umarım çok teşekkürler Allah razı olsun
Rica ederim
Savcılığa dilekçe ver. Hakaret davasıyla da 3-5 kuruş kazanırsın.
Benim gözüm üç beş kuruşta değil ki olay büyümesin diye nişanlıma da söylemedim
Aman aynen
Nişanlına söyle derim o halleder nadem o mecradan 🙂Erkek işte 🥸
Yok ona söyliyemem Irak'ta ne biliyim oda ters biri hiç uğrasmasın
Yaaa çok teşekkürler 😊😊 kız bide gecenin bir vakti yazmış sabah namazına uyandım öyle sohbette bekliyormuş ödüm çıktı 😂😂
Başka bir telefon ile ekran görüntüsünü çekip şikayet et
Engelle geç birdahakine
Bidahakine ne ya benim ödüm koptu
Kardeşim beyinden problemin mi var üst üste gecenin bir vakti bildirim geliyorsa bu kim denmez mi ben mesajı açar açmaz uzun sapıkça bir mesajla karşılaştım oturup adamla sohbet etmedim yani
İsim soyizşm gerçekten mi ona bak şikatet et 155 e
Gerçek özel harekât tipine bakılsa insan korkar valla
Çok sapıkça şeyler sen ankaradasin yalan söylüyorsun işte ben kapalı biriyim fotoğrafımı bitek profilde görebiliyor ona göre bütün vucudumla ilgili iğrenç şeyler yazmış
😞😞yok nişanlım astsubay şimdi oda öğrenir bu beni korkutuyor
Teşekkürler gerçekten yardımcı olduğunuz için Allah razı olsun
rahatsiz olduysan engelleseydin boş yapma
Algıda problem mi var üst üste mesajıyla uyandım bu kim dedim sohbetti gizliye almış
Hemen cimer'e atıyorsun keyfine bakıyorsun
yarın savclıga giderım de hemen toz olur
Doktoru polisi bitmiyor sapıklar
Görüldü at geç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?