Daha önce hiç reddettiğiniz için pişman olduğunuz bir insan oldu mu?

Ben kolay kolay herkesi reddetmem. Yani ayran gönüllü falan demeyin bana şimdi ama önce tanımaya çalışırım biraz konuşurum. Huyuna suyuna bakarım nasıl bir insan diye. Yılışık böyle ota b. ka gülen ciddiyetsiz insanlardan hoşlanmam şahsen. Bir gün bana yaşadığım memleketim olan şehirden biri yazdı ciddi ilişki düşünüyormuş. Bir gün konuştuk sadece sohbet ettik öyle. O dönem ben kendimi bir ilişkiye hazır hissetmiyodum yani kim yazarsa yazsın almiyodum kimseyi hayatıma. Yazanlara da cevap vermiyodum gelen istekleri kabul etmiyodum. Ben belirsizliğe oyalanmaya gelemedigim icin aynı şeyi karşımdaki insana yapmak istemedim içimden ne geliyosa onu söyledim. Oda ben ciddi düşünmeyen biriyle konuşamam dedi açık ve net bir şekilde. Birbirimizi belirsizlik içinde bırakmadan herşeyi açık açık söyledik birbirimizi oyalamadik. Ondan sonra bidaha yazmadı bende yazmadım. şu an keşke reddetmeseydim diyorum o zaman reddetmeseydim şu an belki çok farklı bir konumda olcaktik. Pişmanım şu an şahsen 🙂 ben oldum olası hep ciddi ilişki insaniydim yani bu hiç değişmedi. Ne bilim yok flört etmek ciddiyetsizlik takılayım edeyim hiç bana göre değil böyle şeyler. Ben bir ilişki yaşarsam bu ileriye dönük olur bu kesin ve net yani. Hazır olmadığım bir dönemde birini hayatıma alıp ona haksızlık etmek duyguları ile oynamak istemedim o yüzden reddettim. şu an da ruhen kendimi evliliğe hazır hissediyorum mesela 😂😂 hayat işte nereden nereye getiriyor insanı🤷‍♀️
Daha önce hiç reddettiğiniz için pişman olduğunuz bir insan oldu mu?
Cevapla