@Naberks evet öyle düşünüyorum hemcinslerimin davranışları hoşuma gitmiyo. Kendimde karakter olarak olgun ve kibar biriyim. Karşımdakininde öyle olması hoşuma gider. Bir laf sokmalar , çocuksu davranışlar falan hoşuma gitmiyo
Olması gerek bu zaten ama şu erkek böyle kadın böyle olmalı kadın trip atar erkek peşimden koşar bilmem ne kafası çok değişik umarım dediğin gibi birisindir walla
Ne biliyim bir kere para kazanmak falan aktif bir hayat falan aslında o kadar kötü değil daha zinde daha dünyayla içli dışlı oluyosun. Birde dışarısı daha cazip
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bunu da sordunuz ya ben gidip uyuyabilirim artık jsjddn
Uyu sen tabi
bu ülkede erkek olmak kötü evet
Çok kötü çok bıktım artık iyice
gece cluplerine bile damsız almıyorlar işte erkeğe verilen değer
Evet ya :/
Olurdum ama kadınları çekemem. Kal öyle
Allahım neler görüyo bu gözler xmxmxmxmmxmd
@Naberks ne anlamda dedin
Kadınların çekilmez olduğunun farkında olan bi kadın var anlamındaa
@Naberks evet öyle düşünüyorum hemcinslerimin davranışları hoşuma gitmiyo. Kendimde karakter olarak olgun ve kibar biriyim. Karşımdakininde öyle olması hoşuma gider. Bir laf sokmalar , çocuksu davranışlar falan hoşuma gitmiyo
Tek sorun kadınlar değil ki
Olması gerek bu zaten ama şu erkek böyle kadın böyle olmalı kadın trip atar erkek peşimden koşar bilmem ne kafası çok değişik umarım dediğin gibi birisindir walla
Senin sorunum değil bu zaten benim sorunum olurdu erkek olsam. Senin sorunun ne erkeklikle
Genel olarak erkek olmak
Nesi var erkek olmanın
Hersey ama hersey çok zor
Para kazanmak falan mı doğru o zor bence ama artık kadınlar da çalılıyo
Cinsel yönelimin falan mı farklı
Kadınlar çalışmak zorunda değil ama illa kendilerine bakacak birilerini bulurlar
Abi sen soruyu ne için sordun tam olarak söylemiyosun da şundan memnun değilim diye
@Naberks trip ben de atarım ama erkek olup trip çekmek istemezdim
Trip çekilirse yeri zamanı var yani
Memnun olduğum bisey yok
Vardır ya 😂ben bile seviyorum maskülen olmayı
Nesini seviyorsun? :)
Ne biliyim bir kere para kazanmak falan aktif bir hayat falan aslında o kadar kötü değil daha zinde daha dünyayla içli dışlı oluyosun. Birde dışarısı daha cazip
Dışarısı çok kötü
Hayır güzel
Tamam gaysin seni dışlanmıyoruz hayata karışabilirsin kendini kasma bu kadar taşra Bi yerde mi yaşıyosun
Yani sen o kötü ortamı görmemişsindir muhtemelen
Mesleğe göre değimez mi bu
Bir de erkekler biraz belalı yerlere gidiyo bence ashhdjd
Gitmiyoruz aslında erkeklerin olduğu yerde çok bela oluyor pislik oluyor
Erkeklikten korkan erkek beni siler misin şuradan gözünü seveyim
Seni ben çağırmadım ki nasıl silecem
Bence sen memnun gibisin erkek olmaktan her şey diyosun ama net cevap vermiyosun. Neanlattın hiç anlamadım şahsrn😅
Ya aklına ne geliyorsa işte memnun olduğum hiç bir yönü yok ki
Az şükret olumlu yanlarına odaklan
Yok ki
Illa var sen göremiyorsun
Yok valla
Niye ki
Kestir Kurtul
Tamam