Karın ve belde çok hoş duruyor ama anlamı kötü diyorlar o anlamla yaptırmasak olmaz mı

Karın ve belde çok hoş duruyor ama anlamı kötü diyorlar o anlamla yaptırmasak olmaz mı

kelebekleri cok severim aslinda kelebeklerin bir gunluk omru yok cogu gunlerini tırtıl olarak geciriyorlar cok belgesel izliyorum biraz hahashhsshs bu arada evet yani kelebek dovmesine karsi ayri bir on yargilari var sebebini soylemek istemiyorum ama boyle dusunmeleri yanlis
Evet cinsine göre ortalama 3/4 hafta halayanlar var birde kelebekkende 1 günden fazla yaşıyorlar
bi dönem eşimin kalçasına da yaptırmak istemiştik de tanıdık dövmeci bulamadık. bunun özel bi anlamı var mı bilmiyorum ama seçeneklerden biri kelebekti
Cevap
22Cevap
hayır kötüye yormam ben
Ben hafif mesrep bir kızım demek. Tavşan da öyle mesela.
İlk kez sizden duydum tavşanı konuya çok dahil değilseniz nerden biliyorsunuz
Lisedeyken arkadaşlarımdan duymuştum
Yeni bir bilgi öğrenmiş olduk fkfk
Ama şu anda ne anlamda kullanılıyor emin değilim
Kelebek dövmesi kötü anlam taşımaz. Sadece çok sevişgen kızlar en çok bu dövmeyi tercih ediyor.
Bence hoş sanatsal duruyor çoğu bel ve karın dövmesi
Erotizm çağrıştırıyor
Yani evet, erotizm de seksin sanat bulmuş hâli 😄
Seksi durulu olay zaten
Sevdiğimiz olaylar
Görseldeki dövme çok iyiymiş, bu kadar zarif bir dövme bile kötüye yoruluyorsa ben karşıdaki insanın iyi niyetini sorgularım
Kötüye yorumlamak nedir yahu çok saçma. Ama fotoğraftaki dövmenin kendi güzel değil.
Genel olarak dövme sevmiyorum ya insan vücudı dövmesiz daha güzel
Yine de öyle yorumlanir, ayrıca ben de dövmesi olan kıza iyi gözle bakmam
Kötüye yormam fakat dövmeyi estetik olarak şahsen çekici bulmuyorum.
Güzel görünüyor kötüye yorumlanmaması gerek bence
Anlami ne bilmiyorum ben hoş duruyor
Nedne kötüye yorumlansın?
Güzel ve çekici
Kimsenin dusuncesini degıstıremezsın kalıplaşmıs artık bu yine de sen bılırsın
kelebek hoş hayvan niye kötüye yoruyorlar ya
Bel bölgesine yapılırsa evet 😃
Başka şey dikkatimi çekti 😌😁
resimdeki gibiyse itici
Bu dövmeyi iyiye yoracak kimseyle daha tanışmadım
Sen o anlamla yaptırma djxjdnsns kıyamam ben sana 😂😂
Ben de omzuma minik bir kelebek istiyorum
Dövme tanga ohh ne güzel dünya
Sana mı soracak ne giyeceğini
Niye elin kızı için bana kötü davranıyorsunn
Senin tercihinde yapma bence ya
Buram buram sek s.
Tavşan da heralde şey
Onun anlamı oraya kalem koymak 🍆
Dövme cildi bozar
Evet kötü
Türkler için evet 😂
Neymiş anlamı
Kuyruk sokumu üstündeyse evet
Çok güzel duruyor
Evet kötü yorulur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?