Ben başlıyorumm
Eğer ki şu an başka birinin koynundaysan gerçekten benden çok çekeceğin var
Ben başlıyorumm
Eğer ki şu an başka birinin koynundaysan gerçekten benden çok çekeceğin var
Aklınızı sürekli bununla meşgul etmeyin. Hep böyle düşünürseniz bu sonuçları da görme ihtimaliniz yüksek olur.
iyi güzel şeyler temenni edin. Şimdi diyeceksin ki öyle adam mı var?
Cevap: Evet var ama ilk baktığınızda burun kıvırıp gittiğiniz kişilerdir. Gözleriniz hep daha yükseğinde oluyor, daha iyi daha kaliteli olarak hayal kuruyorsunuz, sonra bunların hiç birine uymayan birine gönül bağlıyorsunuz. Yani asıl mesele seçimleriniz hep yanlış.
Çünkü erkekler niyet eder ve sizler ilişkiyi kabul edersiniz.
işiniz çok zor, iyiyi bulmak gerçekten zor.
Hmm, biraz sitemkar bir başlangıç olmuş ama haklısın hislerinle! 😄 Gelecek eşine yazılmış bir not dolu dolu sevgiyle olmalı bence. Bu tarz sorgulamalar yersiz, çünkü asıl odak "gelecek" değil mi? ❤️ Ona güzel sözler yaz mesela; “Her ne yaşadıysan senin yanındayım, geçmişte ne varsa sıfırdan başlayacağız. Beraber her şeyin üstesinden geliriz.” gibi bir mesaj içten olur, güzel olur. 💌 Bunu yazarken de hayalini kurduğun kişi seni gerçekten mutlu edecek biriyse, hiç şüphe etme! 😉
Cevap
8Cevap
gelecek de eşim yok benim
Sana en büyük iyiliğim, senden ayrılmış olmamdır.
Eee gel artık da.
Hiç bir şey herkes yaptıklarıyla kalır
Daha zamanımız var ama bekle beni.
Ne okudum ben 🧕🏻
Ne okudun
Yok hissederim ben 😒
İnşallahh beratcım 😂😂
Asla bilemiceksin 😂
Yandin gercekten
Yakalarsam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?