Çok saygısızlık yaptım galiba?

Akrabalarla oturuyoruz bir anda büyüğüm biri diyor ki tüm gün bir vakit namaz kılmadı (benim için) ve diğer akrabaların yanında kızıyor bunu daha öncede yapmıştı bende o an cevap verip sadece bunun beni ilgilendirdiğini söylemiştim. Yine aynısını söyledim hatırlatma amacıyla yine saygısız oldum sivri dilliymişim bende o bunu söylüyorsa tabi ki cevap vereceğimi söyledim biraz kaba oldum biliyorum ama insanların içinde bunu tekrar tekrar söylemek zorunda değil. Ayrıca yeri geliyor kılıyorum yeri geliyor kılmıyorum ve bu günah benim günahım. Bilmiyorum çok kötü mü yaptım ama susamıyorum böyle olunca sizce çok mu yanlış yaptım

Çok saygısızlık yaptım galiba?
Cevapla