Annem öldü babam bizle kalıyor ne yapmalıyım?

Annem 1 sene önce vefat etti babam bizimle kalıyor babam bakıma muhtaç değil kendi işini görebilecek durumda benimde 4 sene sonra bir bebeğim oldu 7 aylık. Babama bakmaya eriniyorum diyebilirim sabah erken kalkıyor malum kahvaltı vermem gerekiyor bebek diş çıkarma döneminde zaten uyuyamıyorum erkenden kalkıyorum kahvaltıya sebeb. Gün içinde akşama yemek telaşı eşim uzman çavuş ama borçları fazla geçim sorunumuz var yemeklik malzeme alırken o kadar zorlanıyorum ki zor bela yemek çıkarıyorum ee eşimle olsam bir makarna yapar yerim ama evde büyük olunca öyle olmuyor kartlara girerek malzeme alıyorum. Babam bebeği de avutmuyo ben yemek yaparken hem bebe bak hem yemek yap ölüyorum uykusuzluk aynı zamanda. Sabah olsun istemiyorum yapacağım işlerden. Tuvaleti temiz kullanmaz her girdiğinde peşi sıra gezmeliyim eline bir şey alıp gelmez beklenti içine girdiğimden değil düşünmez beni. Ama bir erkek kardeşim var kirasını bile gönderir bizde kalıyor bize hiçbir faydası yok ustune zorlaştırıyor hayatımızı ama kardeşime gidiyor her şey bu durumda ne yapmalıyım babam hakkında böyle düşündüğüm için kendimi sucluyorum da ama bu işleri çevirirken de çok çok zorlanıyorum

Annem öldü babam bizle kalıyor ne yapmalıyım?
Cevapla