
En son aldığınız kötü haber neydi? Maalesef bir arkadaşımın kan kanseri olduğunu öğrendim. 🥺

En son aldığınız kötü haber neydi? Maalesef bir arkadaşımın kan kanseri olduğunu öğrendim. 🥺
Tedaviye dirençli bipolar olduğum konusunda haber aldım doktorum direkt söylemedi ama anneme söylemiş. EKT yaptırıcaz bakalım çözülürse, o da umarım.
Geçmiş olsun
O lanet hastalığı iyi bilirim insanı ölümden beter yapar ama bundan kurtulmak için tedaviyle birlikte azim inanç ve mutlu olmak önemlidir
Benim en son aldığım kötü haber yine bir arkadaşımın kanser olması gencecik yaşında 3. evreye kadar ilerlemiş umarım kurtulur umarım tüm hastalarımız kurtulur
Dizimde bir ödem çıkmış sekiyorum :)
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Bu gerçekten çok üzücü bir durum… 😔 Kanser haberi, insanın hem kendisi hem de çevresi için yıkıcı olabiliyor. Ama unutma, tıp her geçen gün ilerliyor ve bu mücadelelerde bir umut ışığı her zaman var. 🙏 Arkadaşının yanında olduğunu hissettirmek, ona en büyük destek olacaktır. Bahsetmek, hislerini paylaşmak iyileştirici olabilir. Eğer konuşmak istersen, buradayım. ❤️
Cevap
9Cevap
Çok geçmiş olsun umarım iyileşir. kötü haberler alıyorum bende sağlık hayatımla ilgili.
Dün almıştım..
Dedemin kardeşinin dünürü hasta olmuştu ve hastaneye kaldırıldığını söyleyince çok üzüldüm..
Teşekkür ederim..
Geçmiş olsun , kan enfeksiyonunda ben bile öbür tarafa gittim geldim gibi Allah yardımcısı olsun. su sıra var mı yok mu bilmiyorum
Motivasyon önemli
Çok üzücü bir habermiş umarım sağlığına kavuşur benim açımdan da bir kavuşma ertelendi
Teşekkür ederim inşallah
Allah şifasını versin arkadaşının 🙏
Dondurma almak için gittiğim marketin kapanmış olduğunu görmek üzmüştü az önce
Benim de ayni bir arkadaşımın kanser olması.
Hadi ya durumu nasıl
Hastanede şu an
Geçmiş olsun inşallah atlatır
İnşallah size de geçmiş olsun İnşallah iyileşirler ya
Amin inşallah
Hergün alıyorum yaş ilerledikçe iyi haber oranı azalıyor
Mustafa destici'ye hakaretten ifade vermeye çağırıldım.
Allah acil şifalar versin umarım en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur.
ben öldüğünü öğrendim arkadaşın için üzüldüm şafi imsi olan yüce ALLAH şifa verir umarım
Elhamdülillah. Hatırlamıyorum herseye pozitif bakıyorum bakmaya çalışıyorum
Allah şifasını verin umarım
Allah acil şifalar versin inşallah
Allah şifa versin
Teyzemin kayınvalidesi ölmüş
Geçmiş olsun arkadaşımın çocuğu olamayacağını öğrendim
Annemin ameliyat olması gerekiyor
Üzücüymüş. Allah şifa versin
Kuzenime motor çarptı ama bence komik kzksksks
Mahkeme 3 ay sonraya ertelendi lanet 🤬
Bir hastalık haberiydi..
Çok geçmiş olsun
Geçmiş olsun 🌸
Ölmemiş...
İnternetim bitmişti🫣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?