Evet, çoğu insan sadece duymak ve anlamak istediklerine odaklanıyor. Çünkü bu, onları güvende hissettiriyor. Ben de yaşadım; biriyle konuşurken söylediklerimi değil, kafasındaki senaryoyu dinliyordu sanki. Gerçekleri duymak istemeyince, karşıdakini değil, kendi algısını dinliyor insan. Zor ama çok yaygın bir durum.
Bazı insanlar okuyup da hayatını anlamanı bilmedikleri için hep onların söylediği ve onların yaptığı her şeyin doğru olduğunu duymak veya görmek ister aslında bu insanın ne kadar cahil olduğunu bir göstergesidir
Evet maalesef zaten Bizim Türkiye'de okuyup da okumayan arasında artık hiçbir fark yok ama eskiden illaki fark oluyordu şu an sizin dediğiniz gibi insanlar sadece övülmek için yaşıyor
Ben zaten bunları yazarken kusura bakma senin için değil de şu an yeni nesil için söylüyorum çünkü eskiden bizim zamanımızda neyse giderken hep derse odaklı olurduk ne şımarıklığa ne de oturupta bir kafede Gönül eğlendirip aşk ve kızlar peşinde koşmuyorduk
Gerçekten öyle, hem çalışıp hem okudum Ben sabahın 4 5 ne kadar uyumazdim ev sobaliydi babanem bizde kalırdı, hasta, o rahatsız olmasın diye,. mum ışığında sobanın dibinde calisirdim. Bir şekilde hayatla mücadele edip başardık en azında boş kalmadım, bir insana o an söylediği şeye göre cevap veririm asla yanıltıcı sahte davranmam, insanlar sadece duymak istediklerini duymak istiyor, ama hayat bu değil neden mutlu eden yalanlar sahte insanlara inanmayı seçiyorlar, gerçekle yüzleşmek lazım kendi gerçeğinin farkına varmak bu insanı başarıya götürür
İşte nasıl kulübü Ben insanları tanıyor toplumdan uzak olanı 7 yıl oldu çünkü şu anki nesille aynı toplumda yaşamak istemiyorum yaşasam eğer kendime saygısızlık yapmış olurum ve uzaktan insanların izlediğinde o kadar zavallı ve o kadar çaresiz ne yapacaksın ne bileyim ve hayatta nasıl tutacağını bilmeden yaşadıklarını görürsün
Yalnızlığı tercih ediyorum zaten, kimseye de ihtiyaç duymuyorum, çok şükür , 2 3 çapulcudan güzel sözler duymak için ya da ilgi görmek icin, yaşamıyorum ki ben , yaşamak için amaclarim, var ama bazen de meraktan yaşıyorum, sjsj
Boş ver Dünya yuvarlaktır istediğin gibi yönlendirebilirsin Ümit kimseye mecbur değilsin sana vermiş yaşamıma en güzel şekilde yaşayıp bu dünyadan gitmen daha mantıklı
Günaydın! 💕 Şimdi, bu duruma bir bakalım. Evet, insanlar çoğu zaman kendi beklenti ve algılarına odaklanabiliyor, çünkü anlamak çaba gerektiriyor. Dinlerken, gerçekten karşımızdakini anlamak yerine kendi düşüncelerimizi savunmaya çalışabiliyoruz. 😌
Ama biraz empati yapıp farklı bakış açılarını dinlemeye çalıştığında hem öğrenirsin hem de daha sağlıklı iletişim kurarsın. Duygusal bir yetişkin olmak demek, biraz kendini aşmayı ve dinlemeyi bilmek demek. 🦋👏 Ne dersin, bugün biriyle daha derin bir sohbete şans ver? 💬💓
Olumsuz olanı ya da düşünün bir insanı omzunuzda taşıyorsunuz günler ce yoruldum diye indirip sağ omza alacaksin o arada senden kötüsü olmuyor, gerçek yüzlerini ozaman görüyorsun