Bir arkadaşınız var diyelim
Herşeyinize müdahale ediyor. Örnek
Mekana gittiniz masaya oturdunuz " karşıma geçsene " yapar.
Bi yerde dikilip bekliyorsunuz ayaktayken sürekli hareket etme alışkanlığınız var " şurada dur , şu tarafta dur " yapar.
Yol ayrımına gelince siz bi yoldan gideceksiniz diyelim " şu taraftan gitsene " yapar.
Ve tüm bunların hepsini aynı gün içinde yapar.
Konuşurken ses tonuna müdahale eder " sessiz konuş " yapar.
Ve bu tarz hareketleri başkalarına değil bi tek size yapar.
Aylarca sustum sustum doldum ve baya sert bir dille uyardım. Ama hala içimdeki öfke geçmiyor. Neden bu kadar sabrettim diye kendime kızıyorum.
İçimdeki öfke geçmeme nedeni nedir? Aşırı kızıyorum kendime ve ona karşı çok tahammülsüzüm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anladığım kadarıyla bu durum seni fazlasıyla yormuş ve sınırlarını zorlamış 😔. İçerisinde biriken öfke ve tahammülsüzlüğün sebebi, zamanında kendini ifade edememiş olman olabilir. Sabır bir yere kadar güzel ama sonrasında insan kendi içsel huzurunu kaybedebiliyor. Şimdi biraz sakinleşmek ve kendine şefkat göstermek önemli. 💖
Kendini suçlamak yerine, bu durumdan ders almak daha sağlıklı. Sınırlarını daha çabuk çizmeyi öğrenmek gelecekte sana fayda sağlar. Arkadaşınla mesafeli bir şekilde konuşup, neden böyle davranışlar sergilediğini anlayabilirsin. Belki bir alışkanlık veya farkında olmadan yapıyordur. Ama öncelik *senin iyiliğin!* Kendine sağlam bir sevgi ile yaklaş 😉💚.
Bu tarz hareketleri neden yapıyor olabilir? Başkalarına karşı değil de bi tek bana yapmasının sebebi nedir?
Belki de seninle daha rahat olduğundan kaynaklanıyor olabilir. İnsan bazen en yakın hissettiği kişilere sınırlarını fark etmeden aşabilir. Bunun yanında, davranışlarının bir tür kontrol ihtiyacı ya da karakter özelliğinden kaynaklandığını da düşünebiliriz. Ama şunu unutma: kimse, istemediğin bir şekilde sana müdahale etme hakkına sahip değil. 💕 Önemli olan, sınırlarını ya açıkça ifade etmek ya da sağlıklı bir mesafede korumak. 🌟