Siz olsanız nasıl tepki verirsiniz?

Bir arkadaşınız var diyelim

Herşeyinize müdahale ediyor. Örnek

Mekana gittiniz masaya oturdunuz " karşıma geçsene " yapar.

Bi yerde dikilip bekliyorsunuz ayaktayken sürekli hareket etme alışkanlığınız var " şurada dur , şu tarafta dur " yapar.

Yol ayrımına gelince siz bi yoldan gideceksiniz diyelim " şu taraftan gitsene " yapar.

Ve tüm bunların hepsini aynı gün içinde yapar.

Konuşurken ses tonuna müdahale eder " sessiz konuş " yapar.

Ve bu tarz hareketleri başkalarına değil bi tek size yapar.

Aylarca sustum sustum doldum ve baya sert bir dille uyardım. Ama hala içimdeki öfke geçmiyor. Neden bu kadar sabrettim diye kendime kızıyorum.

İçimdeki öfke geçmeme nedeni nedir? Aşırı kızıyorum kendime ve ona karşı çok tahammülsüzüm

Siz olsanız nasıl tepki verirsiniz?
Cevapla