Trans travesti transeksüel veya pgaylerden hoşlanan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

"travestilerden hoşlanıyorum" diyen bir insanın yorumunun altına bir sürü hakarete varan yorum yazılmış. Bu toplumdan nefret etmem için yeterli bir sebep.

Sizler neler düşünüyorsunuz? iki insanın birbirinden hoşlanması ve sevmesi sizi rahatsız ediyor mu? İlla kimliklerine mi bakmak zorundayız?
Trans travesti transeksüel veya pgaylerden hoşlanan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla