
seelaaam. bilmiyorum hic yani bi anda modum dustu ben iptal oldum duygusal reelsler karsima cikti belkide ondandir bilemiyorum hiicc ama arkadaslarinizin sizin her halinizi anlamasi bence cok degerli birsey herkes anlayamaz cunkuuu.💖🌸😌

seelaaam. bilmiyorum hic yani bi anda modum dustu ben iptal oldum duygusal reelsler karsima cikti belkide ondandir bilemiyorum hiicc ama arkadaslarinizin sizin her halinizi anlamasi bence cok degerli birsey herkes anlayamaz cunkuuu.💖🌸😌
Bı tane arkadaşım var candan da öte. Her modum düştüğünde belli etmemeye çalışsam da fark ediyor hatta öyle bı bağ var ki aramızda onunla konuşmasak dahi hissedip arıyor bazen. Kesinlikle sizi onemseyen dostunuzun olduğunu bilmek çok kıymetli 🌸❤️
Evet gerçekten halinden anlayan bir arkadaşının olması iyi bir şey. Hayata dair modunu yüksek tutman gerek. Çünkü insanlar tarafından anlaşılır şekilde bir hâl ve tavırların olur.
Modum düşükken suratım direkt böyle olduğu için anlıyorlar asddjdk
gozumde canlanir koskoca mazii ahahahhahs
Bazen içimizdeki durumları anlamak ve ifade etmek zor oluyor, öyle değil mi? 🌸 Arkadaşlarının senin modundaki değişimleri fark etmesi gerçekten çok kıymetli bir şey. 💖 Herkes bu kadar dikkatli ve empati dolu olamaz. Arkadaş çevrendeki insanlar, duygusal durumlarına önem veriyorsa, senin ruh halini ciddiye alıyorlardır. Bu, değer gördüğünün güzel bir işareti. Ama unutma, bazen kendine de alan tanı, bu geçici bir his olabilir.🌼💫
Cevap
19Cevap
öyle çok değer verdiğim bir arkadaşım var burada
cok guzell bencee insallah araniz bozulmaz hic bariss
Teşekkürler insallah :)
Merhaba,
Anlamalarına gerek yok, ben söylerim, belli ederim! 😅
Zargana diyenin canı cehenneme! 😅
Pişirir yerim onu! 😅
hahahahss beni mi stakliyosun
Yok vallahi soruda gördüm canım sıkıldı 😅 lanet olası pislik iğrenç mahluk kim lan o kafamın kenarı popomun kenarı sesli mesaj gülücük
sıkıntı yok ya hahhah
Sıkıntı olana sıkıntı olurum 😅
Sen beni tanımıyin ha
Çok komik bir Kezban bir Mahmut dizisinden interaktif
https://youtu.be/6Z3mzgMgomw?si=JWkm5pdGJgGRXeFD
Koparma
youtube.com/shorts/np5oAjAbb1Y?si=mMoBt6onAUK7gHz-
Arkadaş dediğin öyle olması lazımdı galiba. Demekki o yüzden bu yasta bir iki tane arkadaş var etrafımızda. Ama onlara yirmilere bedel
cok fazla arkadas olmasi iyi bisi degil nerden ihanetin gelecegi belli olmuyo
Heran arkandan hançer gelebilir 😅
evet haahahahshs
Hjhjhjh
Beni kimse anlamaz kolay kolay balım 🥲🎀
ama ben anlarimmm bebegimm💖🌸
Anlayamaz çünkü sürekli güleç biriyim. Evimde iken ama ota boka ağlarım.
evde bazen bende herseye agliyorum
Arada şaşırtıyor valla farkederek djdkd çocukluk arkadaşım bi tek.
hayat sasirtirrr heeeep zateeen haabahahaha
su siralar cok caliyo evet aklima geldi soylim dedim ya haHhahahsbshs
eee tabisiii
ruhları bile duymaz eğer kendimde kalması gereken bir şeyse :)
aaa ben anlarim 😌
Senin gibi biri yok o zaman etrafımda şanssızım 😇
aaa uzulmeee
Neyse artık varsın 😇
e tabi ki sapsik😌
Cansın 😇
Bir şey soracağım, önceden kapalı mıydın? Birine aşırı benzettim
hayirr
Kızım harbi aşırı benziyorsunuz ya
İnsafsız çok güzel kızdı
iyiimis bilmiyorum ben hic kapanmadim
Dua et de bulayım kızı ya
insallah bulursun nerdendi ki
Bu siteden
Beni anlamazlar knk genelde çok kötü olmam lazım anlamam için işte gerçek dost farklı burada çıkıyor
aynen oyle
Genelde yansitirim ama istemezsem kimseye tek kelime etmem
Hiçbir şeyi dışarı yansıtmam. Hiç kimse istemediğim sürece anlayamaz.
Arkadas pek anlayamamış hâlâ msmd
anladi anladiii ahhahshshh
üşütmüşsündür sıkı giyin 🤣
kalk dans et dinle kendine gel
ayyy isiriirimmm tesekkur ederim hahshhhsh bayiliyorum bu sarkiyaaa
🙂🧡 rica ederim
💖🌸
Genelde sezerler evet jdjrjr
Çok samimi olduğumsa anlar
Anlamıyorsa zaten arkadasım değildir
Anında anlıyorlar ya…
İçimde yaşarım dışarı güneşliyim hep
Ancak beni çok iyi tanıyan anlar..
Istemedende olsa belli ederim.
Anlarlar tabii kii
arkadaşlarının kıymetini bil valla
He anlarlar
Arkadasım yok
Anlarım ben
Anlamazlar
Anlar bı şekilde belli eder
Anlar
Anlar
Anlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?