Kız kardeşimin kayınvalidesi senelerdir bana birinden bahsediyordu. Tanıdığının oğluymuş. Çok düzgün biriymiş. Sonunda tanışmayı kabul ettim. Yarın kahve içeceğiz. Kardeşim, kayınvalidesi, tanışacağım kişi ve onun annesi orada olacak. Sizce tuhaf bir durum mu? 😃Ne hallere düştük ya.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
olabilir bence. hayırlısı olsun şimdiden.
Teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim 🙏
Hayırlısı olsun yaşa ve gör içine sinmezse hiç uzatma. En iyisi eski usül sonunda bende böyle yapıcam. kgjjjjgfhu
Amin sağ olasın djsjs
Yok gayet iyi hayırlısı Allah tamamına erdirsin
Amin hayırlısı
Balım bu çok iyi bir haber umarım her şey gönlünce olur ❤️
Teşekkür ederim ❤️
Tuhaf değil. Birilerinin aracı olması niye tuhaf olsun ki.
Yani doğru
Evet. Bir de baktın çok iyi anlaştığın biri çıktı. Güzel olmaz mı?
Süper olur
İyi şanslar.
Teşekkürler
Çok tuhaf ve bence olmaması gereken bir durum ama seçim senin tabiki
Yıllardır sürekli bahsediyor ben de merak ettim artık
Kayınvalideler olmasaymış daha mı iyi olurdu acaba 🤔 hakkında hayırlısı olsun
Zaten sonradan baş başa kahve içmeye çıkacakmışız. Kardeşimin kaynanası çocuğa demiş, o da tamam çıkarız bi gün içmeye demiş.
Ay inşallah güzel sonuçlanır ben niye heyecanlandım anlamadım ama neyse 😅
Ay sorma valla gerildim ben de 😄
İnşallah sağ ol 🌸
Aman, aşk evliliği diyenlere çokta bakma. Öyle evlenip mutlu olan da çok. Uygun biriyse evlen.
Yine de kendi kararın.
Hayırlısı olsun. Bir görüşüp tanışın bakalım. Nasibin nereden geleceği belli olmaz.
Amin sağ olun
Aynen öyle bakalım
her şey olacağına varır su bile yolunu buluyosa çok kasma
Niye imkansız olsun ben tek. Basinayken bile kendime sadigim
Nasipteeee varsaaaaaaa.
Olur çokta şey etmeee derim
Teşekkür ederiim
İyi bir şey olsa zaten şimdiye biri kapmıştı senin tercihin
Sen de haklısın bakalım görecez
eee nasıl geçti ejshdh
İyiydi dkdj
Senin içine sinmez gibi ama neyse. d
😂😂
Hayırlısı olsun :D dualarım seninle
Allah razı olsun 😃
yalniz bu kadar kisinin oldugu yerde ben rahat olamazdim 2 kisinin gorusmesine neden ulkeler arasi protokol muamelesi yapiliyo ki hale bak
Baş başa görüşeceğiz zaten
Kardeşim, kayınvalidesi, tanışacağım kişi ve onun annesi orada olacak. Yazmissin o yuzdenn dedim
Sülaleyi toplayıp gelselermiş 😀😀
😂😂
Hayırlı olsun umarım olur
Sağ olun
Sizde sağ olun 🍀
İnşallah olumlu olur senin için hayırlısı olsun 🌸
İnşallah, teşekkür ederim 🌺
Arada tanıdık olması güzel hayırlı olsun şimdiden
Çok sağ olun
Ben eskiden bunun saçma olduğunu düşünüyordum ama bence en etiği doğrusu bu şekilde
hadi hayırlısı
Allah razı olsun
Kolay gelsin
Hayırlı olsun ne diyelim
Görücü usulü işte nesi tuhaf
Yok değil. Tanışın belki anlaşırsınız
Hadi hayırlısı bakalım
Amin inşallah bakalım
evlenme boş ver
Neden ya
saçma bir insan çıksa ya belli etmese
Yaşayıp göreceğiz
Kolay gelsin 🙂
Sağ olun
Ya beğenmezsen
Muhtemel sonum 👍
Yani çok yaş farkımız yokmuş
Detayları merak ediyorum 😂😂
pikniğe gider gibi ailecek gidilmesi tuhaf
Çok düzgün biri miymiş😅😅
Nesi komik geldi anlamadım ben
Olur..
Hayırlı olsun kanki
Şartlar uygunsa neden olmasın
Aşağılayıcı...
Görücüye çıkacağım ne ya şaka mısınız
Yok tüm sülale gidin az olmuş o da
Sen de annenle veya tanıdığınla git
Bir tek kardeşin yetmez
Gerçekten mı