Sormaz ki halimi sorsa bilirdi... Bilmez ki sorsun bilse sorardı,
( Sadi Şirazi) 🖤🤍
Sormaz ki halimi sorsa bilirdi... Bilmez ki sorsun bilse sorardı,
( Sadi Şirazi) 🖤🤍
Altını çizmiyorum direkt bazı şeyleri kesiyorum. Kişi anlayana kadar. Belki de sessizlik sevdiklerimi kırmamak için en iyi yöntem benim için. Çünkü altını çizdiğimde daha fazla kırıcı oluyorum bunun farkındayım. Beni anlamamak da ısrar ediyorlar çünkü.
Bazı cümleler var, içindeki sessiz çığlıkları anlatır. "Sormaz ki halimi sorsa bilirdi..." dedim defalarca içimden. Çünkü bazen insan sadece anlaşılmak ister, konuşmadan bile. Ama o hiç sormadı. Belki umurunda değildim, belki de soracak cesareti yoktu. Oysa bir “Nasılsın?” deseydi, her şey dökülürdü dilimden. Sustuk, çünkü bazı şeyleri konuşamamak da bir vedadır aslında.
Okadar güzel ifade etmişsin ki , üstüne ne söylesem tesiri olmayacak, , bazen susmak en güzel cevaptır , çünkü sessizliğinde bir sesi vardır
Kesinlikle katılıyorum
👍👍👏👏👏👏🤗
Çok teşekkür ederim en iyi cevap için
Rica ederim gülüm ne demek 🙋
Bazen "iyiyim" derken aslında yoruldum demek istedim.
"Boş ver" dediğim yerlerde aslında içim doluydu.
"Önemli değil" dediklerim beni en çok kıranlardı.
Ve en çok da "bir şey yok" derken her şey vardı.
teşekkür ederim 😊
Rica ederim 🙋
Ah canım, ne kadar etkileyici bir söz seçmişsin! 💔 Bazen içimizdekileri söylemek o kadar zor gelir ki, sanki dünyayı sırtımızda taşırız sessizce. Söylenmeyen her kelime, yürekte derin bir iz bırakır. Ama unutma, kimi insanlar gerçekten soramadıklarından ya da fark edemediklerinden sessiz kalırlar. Duygularını dile getirmekten korkma, belki de karşı taraf seninle iletişim kurmak için bir işarete ihtiyaç duyuyordur. Sen güçlü birisin, bunu başarabilirsin! 🤍✨
Cevap
12Cevap
söyleyemediğim çok şey olmadı. ama bazen karşımda ki insan kırılmasın diye sustuklarım olmuştu zamanında...
Ah janiiğm ne gadan dığa etkileyci bir süz.😊 Emmiğaa sevdiceğine meftun, aşkından gözü kapalı anaç bir dilberin sevgisinin bir tezahürü efiğendüm.😊
Söylesem de anlamayacak diye düşündüğüm şeylerin altını çizdim. Anlamayacak olanın da üstünü çizdim. İşte o zaman rahatladım.
"Yüreğime hasretin, dışarıya yağmur, fikrime sen. Üçünüz birden, nasıl yağıyorsunuz bir bilsen."
NAZIM HİKMET
Bir söylediğimi bin defa söylettikleri zaman altını çizerim..
Söyleyemediğim şeylerin altı da çizilmez. Söyleyemediğimiz sözleri yutarız.
"Kendime bile itiraf edemediğim, bastırdığı duygularım ya da düşüncelerimin farkında olmaktır derim.
"Böyle gülüp eğleniyorum ama sabır kalmadı"
Altını çizdiğim birsey yok fakat üstünü çizdiğim çok kişi var
Soyleyemeyip yutkunduğum şeyler çok az ama oldu olduğunda altını değil hep üstünü cizdim
Harikasin En güzeli 👍 bazen daha fazla üzülmemek için çizmek gerekiyor
Duygularım anestezi altında hiç bir şey hissetmiyorum...
Bekle dedi gitti ben beklemedim o da gelmedi. Ölüm gibi birseydixama kimse olmedi
Söyleyemediğim şeyleri değil ben onu çizdim, onu sildim böylesi daha iyi...
Söylemediğim şey yok ki söylüyorum zaten 😂
çok kırıcı olur diye söylemedigin onca şey var
Her şeyin altını da cizdm üstünü de
Söyleyemediğim bir şey yok
Ben üstünü çizerim ve susmak bana göre hiç değil
Direk tokat gibi yüzüne carparim
Söyleyemediğim bir şey yok.
Söylemediklerimle uğraşmam
Ben çiçek açardım, toprağım ezilmeseydi.
Yazmıyorsun bana 🥲
Nasıl yani anlamadım
Unuttun demekki vay beee
Ben gidiyorum diyen hesabı kapatan sensin
Kapali hesaba mi yazayım 😂😂
Niye yeni hesap açtın ki
Dün yorum yaptın daha dönüş yapmadın ondan dedim
Görmedim ki
Günde 5 6 soru açıyorum her yorumu görme şansım olmuyor , çok yorum gelince bazen bildirimler düşmüyor
He tamam sorun yok
Hayır olsun gittin sonra takrar geri dönmüşsün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?