Yan komşumdan yine epey ses geliyor, yarın tatlı tatlı nasıl yakınabilirim?

"Ayşegül sesin çok geliyor hayatım ya" diyemem yani

Güncellemeler
1 yıl
ne sesi diyen tatlı su kurnazları çok merak etmiş: Kuş sesi, Ayşegül yan dairenin papağanı jddjd
Güncellemeler
1 yıl
ortalık duruldu :D
Yan komşumdan yine epey ses geliyor, yarın tatlı tatlı nasıl yakınabilirim?
Cevapla