Biri bana akıl versin ben kaynanamla ne yapacağım ya?

Evlendim evleneli benle yaşıyor evliğimizin ikinci ayından itibaren ya benle yaşamaya başladı ne kılık kıyafet giyebiliyorum nede süslenebiliyorum ani bir şekilde misafir geliyor benle yaşıyor ani bir şekilde oğlalari geliyor kızı ile damadı geliyor aile evi kısaca giren çıkan belli değil geceliklerimi giyemiyorum
Ben deli gibi ben kabul ettim ama böyle olacağını bilmiyordum bilseydim kabul etmezdim
Rahat ederiz diye kabul ettim bu sefer beni oğlundan kisaknamaya başladı yapmaya yapmaya en sonda yapmak istiyorum bir kere ya böyle mum yaktım çiçek meyve çekirdek böyle güzel bir oturma yaptım kocamla ışıkları kapattım eşim mutlu oldu o mutlu olunca bende mutlu oldum
Kaynanam salona girdi elektrik var neden ışıklar kapalı mumla oturuyorsunuz
Bende bu tür şeylerden anlamaz diye içimden geçirdim bu sefer sevgiler günü de değil doğum günü de değil niye yaktınız bunları dedi bize iki defa tekrar etti canımız sıktı eşimde öylesine yaktık heves filan kalmadı ya yemin ederim
Ve sürekli her şey yanlış anlıyor bir kerede poğaça yaptım eşim doydu kalktı o pişinceye kadar getirdim sana yok sen yedin deyince kaynanam aldı tepsi de önüne koydu bende ben zaten vercektim şaka yaptım dedim
Bu tür şeyler Çok oldu
En sonda eşime anlatmaya çalıştım beni anlamdı annesini istemediğimi anladı kavga ettik Sonra bana annem benim kırmızı çizgim bunu böyle kabul et diye yüzüme bağırdı
Bir hafta kadar konuşmadık artık ben artık hiç birinize karsimyacagim ( bana çünkü o kavgada sen beni annemi parmağında oynayacaksın dedi her şey senin istediğin gibi olsun istiyorsun dedi) sürekli lafımı ortadan kesip beni dinlemiyorsun sonra kavga ediyoruz dedim
Ondan sonra kızı ile kaynanm ne zaman bir araya gelsler bin tane laf sokuyorlar
Görümcemin kaynanasıgile gittik orada aynısı oldu oturdukları yerde laf soktular neymiş görümcemin abisi kilo almıştı eşim niye kilo almamış evlilikten sonra kaynanm da şimdi gelinler kalkıp kocalarına iki lokma koymuyorlar görümcemin görümcesi bu sefer gebelik
Güncellemeler
1 yıl
İçin bekle tadını çıkar direk olmasın dedim sinirlendim bende hepsinden görümcemin görümcesinde de ( niye boyel konuyor erkekler önünde konuşup beni utandırıyorsun) öyle yapacağım zaten sonra yine bir şey dendi benim eşim hakkinda bana yardım eder filan bende yok beni yatak odasının dışarsına atar kapı ya da kitler ne yaparsınız yapın der yatar dedim çünkü eşim nişanlıyken bana öyle dedi
Güncellemeler
1 yıl
Çocuklar sonra gelip oyuncak bebek getiridler bu sefer kayınım alın bunu bize bana ve eşimi kastederek kucaklarına verin dolaşsınlar ben sustum kimse sustumadı onu ben cevap verdim bu sefer alın siz taşıyan dedim O da bizim zaten iki tane var dedi eşim dedi ki sonra abimle konuşursam çok büyük kavga ederim dedi çıkar dedi
Biri bana akıl versin ben kaynanamla ne yapacağım ya?
Cevapla