Gerçekten doğru kişiden beklenti içinde olup olmadığınızı anlamak için, o kişiyi olduğu gibi kabul edip etmediğinizi ve beklentilerinizin sağlıklı ve gerçekçi olup olmadığını düşünmek gerekir. Bazen insanlar, karşımızdaki kişiden fazla şey bekleyebiliriz, ya da karşımızdaki kişi beklentilerimizi tam olarak karşılamadığı için hayal kırıklığına uğrayabiliriz. Doğru kişiyle ilişkilerde, karşılıklı anlayış, iletişim ve ortak değerler büyük önem taşır. Kendi ihtiyaçlarınızı ve isteklerinizi net bir şekilde anlamak, beklentilerinizi gerçekçi bir şekilde değerlendirmek, sağlıklı bir ilişki kurma yolunda size yardımcı olabilir.
Doğru kişi kavramı çok farklı. İnsanlar doğru kişiyi bulduğunu düşünüp evleniyor ve senelerce birlikte kalıyorlar fakat sonra bir şey oluyor doğru kişi olmadığını anlıyorsun. İş insanda bitiyor.
Bunu kimse bilemez. Bazen hayatımıza yeni birini almaya ihtiyaç duyarız. Onu yakından tanımaya çalışırız ve bu sürecin doğal bir sonucu olarak beklentiler oluşur. Beklentilerin doğru kişiden olup olmadığını tayin edecek en doğru parametre ise zamandır...
Açık konuşmak gerekirse bazen insan, doğru kişi zannettiği birinden beklentiye giriyor ama zamanla aslında ne kadar yanıldığını fark ediyor. Her güzel söz, her ilgi gerçek olmuyor maalesef. Ama yine de kalpten gelen bir samimiyet varsa, zamanla ortaya çıkar diye düşünüyorum. Ben de artık beklentilerimi biraz daha temkinli yaşıyorum açıkçası.
Aleyküm selam ve Rahmetülalah.. dünyada kimseden hiçbir canlıdan medet ummadım çıkar amaç gütmedim.. emeğimle kazandığım tek lokma tek nefes yeterli. huzurla gönül rahatlığıyla başımı yastığa koyabiliyorsam benim için yeterli..
Karşımızda ki insanın doğru insan olup olmadığı bizim düşündüklerimiz ve onun yaptıklarına bağlı olarak değişebilir. Rabbim, nasibimize yazmadığı kötü insanları aşk diye karşımıza çıkarmasın.