Kardeşim çok dik başlı sinirden ağlıyorum abartıyor muyum sizce?

Esim nöbette evde tek durmayayim diye annemgile geldim. 7 aylikta hamileyim. Yatağım hala oda da duruyor. Kardeşimle aynı odada kalıyoruz. Zaten zar zor uyuyorum sürekli ses yapıp ışığı açıp kapatıp uyandırdı beni. En sonunda ağladım bütün uykumu zehir etti. Bi de üste çıkarak sinir ediyor beni. Gelmeseydin o zaman, alt tarafı uykundan uyandın kes sesini felan dedi. Hala ağlıyorum ve şu an evime gitmemek için zor tutuyorum kendimi. Aşırı sinirliyim keşke gelmeseydim. Sizce gitmeli miyim şimdi?
Kardeşim çok dik başlı sinirden ağlıyorum abartıyor muyum sizce?
Cevapla