Yozgatlı olmamız niye bu kadar batıyor?

Ne var memleketimde köy diyorsunuz gelin size sorgunu gezdiriyim gelişmemiş olabilir ama bütün olanaklar var yeter artık 81 ilide oturanlarıni da eleştiriyosunuz biz mi seçtik İstanbul'da normal bir bütçe ile küçük bir yerde oturacağıma Yozgat'ta normal bir bütçe ile geniş bir evde aynı paraya otururum daha iyi size ne oluyor onu anlamıyorum hayat bizim sizene

Yozgatlı olmamız niye bu kadar batıyor?
Cevapla