İnsanlar neden toplu taşıma kullanmayı bilmiyor?

Çoğunlukla erkekler toplu taşımada nasıl oturması gerektiğini bilmiyorlar dün metroya binmiştim yanımda oturan erkek ayaklarını açarak beni sıkıştırarak oturdu ve nerdeyse eliyle kolumu tutacak uyardım başka bir yere geçti bugün vapurda yanıma bir erkek geldi bende kenara kaydım arada mesafe olsun diye oda yanıma kaydı kalktım başka bir yere oturdum gerçekten insanları rahatsız edebileceğini düşünülmüyor musunuz anlamıyorum ben metroda yanıma bir erkek oturunca , bacağının bacağıma değmesini istemiyorum araya çantamı koyuyorum, bazen yanımdaki kişi sinirlenip gidiyor LÜTFEN TOPLUM İÇİNDE NASIL DAVRANILMASI GEREKTİĞİNİ ÖĞRETSİNLER ERKEKLERE
İnsanlar neden toplu taşıma kullanmayı bilmiyor?
Cevapla