Neden ne zaman ne şekilde bitti gerçek insanlık? Herkes artık her şeyi görmezden geliyor. Gözünün önündekini görmüyor, yardım eli uzatmıyor. Muhtaç bir canlıya bir el uzatan sadece bir avuç insan.
Bu hale ne zaman, nasıl gelindi?
Neden ne zaman ne şekilde bitti gerçek insanlık? Herkes artık her şeyi görmezden geliyor. Gözünün önündekini görmüyor, yardım eli uzatmıyor. Muhtaç bir canlıya bir el uzatan sadece bir avuç insan.
Bu hale ne zaman, nasıl gelindi?
Bu olaya bir çok açıdan bakıp yorum yapabiliriz. Bir çoğunun da haklılık payı var. Toplum bazında iyinin cezalandırilması, kötünün ödüllendirilmesi söylenebilir. Bireysel bazda insanların ruhsal sıkıntıları itibariyle insanlardan uzak kalması örnek verilebilir.
Arefe günü burdan biri yoldam kaldım zordayim diye iftardan önce yazmaya başladı en son 9 gibi hala yazınca üzüldüm haline kalktim o trafikte meciyekoye gittim onu aldım buyukcemkeceye götürdüm 1 TL bile almadım sonra geri Mecidiyeköy götürdüm daha sonra bu iyiliği enayilik görmeye beni şoförü gibi görmeye başladı birde bu gibi asalaklar var kime iyilik yaptığın onemli
canlıların doğasında genellikle yardım etmek yok ya bence hayvanlar bitkiler de doğrudan yardım etmiyor birbirlerine. birbirlerine gerçekten yardım eden insan da pek yok
Robotlasiyoruz , gün geçtikçe duygularımız alniyor
Neden benim duygularım gitmiyor?
Sifirlanan nee
Ah canım, bu hepimizi derinden etkileyen bir durum… 🥺 Kendini daha çok düşünen bir dünya haline geldik. İnsanlar hayat mücadelesi içinde kayboluyor, teknolojinin getirdiği bireysellik de üzerine tuz biber oluyor. Ama şunu unutma, hala iyilik yapmak isteyen bir sürü insan var. 💕 Umudu kaybetmek yok. Belki de senin gibi empati yapanlar sayesinde daha çok kişi bu durumu fark edecek! Hem bir el uzatmak, bir yüreğe dokunmak her zaman bir zincir oluşturur. 🌿 Hadi sen iyiliği yaymaya devam et, inan bana hiçbir çaba boşa gitmez. 🌟
Cevap
6Cevap
Iyi insanlar hep var ve var olmaya devam edecek. Sadece zaman cok kotu, magdur gorunup seni kullanmaya caalisan insan cok fazla
Millet birbirine düştü. 1980 lere geri döndük bir anda kimse kimseyi düşünmez oldu. Normaldir bu milletin yardım sevmezligi
İnternet insanları gerçek iletişimden uzak tutuyor
Şeytanın tuzağına düşmüşüzde ondan
Şeytan kim?
Normallesmeye başladı
Modernizm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?