Neden stres yapmıyorsun hiç? …diyorlar
Cevabı:

Ve Farkındalık Sahibi olun ✨
Neden stres yapmıyorsun hiç? …diyorlar
Cevabı:

Ve Farkındalık Sahibi olun ✨
Spor salonuna eskiden olduğu gibi Rutin gitmiyorum gerek duyduğumda gidiyorum ve yapıyorum Yüzme konusu da böyle ancak günlük yürüme yapmam bana belli bir seviye de yetiyor müzik ve dans gibi bir tutkum da var okunu da hem müzik dinleyip oyun oynuyorum e bu bana daha eğlenceli ve faydalı geliyor
1] Kafein alımınızı azaltmaya çalış♡
2] Esnek olmaya çalış♡
3] Yeterince dinlen♡
4] Düzenli egzersiz yap♡
5] Her gün mutlaka dinlenmek için kendine zaman ayır♡
6] Sigarayı bırakın♡
7] Beslenmeni kontrol altında tut♡
8] Sana iyi gelen insanlarla vakit geçir♡
Merhaba öncelikle. Strese iyi gelen tek şey daha az düşünmek hiç bir şeyi dert etmemekdir. Bir de doğa orman deniz falan
Çok doğru
Sarılmak
Cevap
8Cevap
sigara içmektir bana göre
özgür bir zihniyet. :) toplumdan, yığınlardan, çevreden kendine sığınan insanın hiçbir şeye gereksinimi olmaz. stoacılık iyi gelir yani :)
Her zaman ki gibi özgün yorumunuzla geldiniz
Bendeki strese spor iyi gelmiyor. Genelde kahve içmek, KS'de kafa dağıtmak, yemek yapmak, temizlik yapmak, resim çizmek, toprakla uğraşmak iyi geliyor. Bunların hepsini üst üste yapınca bebek gibi hissediyorum.
Stresse en iyi gelen şey stressten uzak durmaktır.
Iş'den sonra bi yürüş iyi geliyor
Bazen aliş veriş 😊gida bile olsa yemek yapma mutluluğu yaşaya biliyorum
Sen kafaya koydun. Hepimize spor yaptıracan sonunda Badi Ekrem 😄
Bana göre strese en iyi gelen sey uyku saatlerce uyumak
Spor, yoga, meditasyon, ibadet, uyumak, yürüyüş yapmak...
Tiktok bakmak veya uyumak
Deniz ve klasik müzik
Uyumak, temizlik yapmak, dua etmek
Aynen öyle, spor hayattır.
Denize açılıp balık tutmak
Sakin bi yerdeymiş
Yemek yapmak müzik spor
aaaaa tedavi doğru yerdesin kardeşim
fitness değil herhangi bi dövüş sanatı
Uyumak.
Prenses uykusu mu
Evet 🥰.
Çayy
Benim telefon
Tatil
Yemek, müzikk
Kahve
Spor
Uyumak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?