Selamlar ya bendemi sorun var benim cevremdeki insanlarmi yanlis?

Benim ayni yasta kuzenim var kendisi psikolog altinda arabasi var gorunuste alimliligi bir guzelligi yok gorseniz bu nasil bu bolumu okumus dersiniz alakasi yok meslegiyle ben ona oranla daha bilincliyim ve daha goze hitap ediyorum alimliligim var uniye kadar okudum ama dondurmak zorunda kaldim bazi sorunlardan dolayi altimda arabamda yok ama bizim cevredeki akrabalara bakiyorum insanmi ayiriyorlar insanmi seciyorlar bana karsi siradan davraniyorlar ciddiye almiyorlar mesafeli ve orali olmuyorlar kuzenime karsi onu onemsiyorlar ona ayri bir sekilde davraniyorlar belli oluyor bu goruyorum hatta zorumada gidiyor insan dislandigini hissediyor ben boyle kisiler karsisinda kendimi nasil kanitlarim
Selamlar ya bendemi sorun var benim cevremdeki insanlarmi yanlis?
Cevapla