Bunları Iphone 16 pro Max ile çektim bu telefonu en çok kendimi değil de manzara fotoğrafı çekmek için istedim nasıl?






Bunları Iphone 16 pro Max ile çektim bu telefonu en çok kendimi değil de manzara fotoğrafı çekmek için istedim nasıl?






Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
gayet iyi bence
Çok tatlı ve sevimli. Bazen insanın çektiği resimler bile insanın karakterini yansıtabiliyor.
Cidden mi? Neden böyle düşündünüz teşekkürler
Resimlerin hep huzuru temsil ediyor. İnsanlardan kaçıp huzuru doğada ve hayvanlarda arayan insandan ne kadar zarar gelebilir ki diye düşündüm
Aynen öyle çok iyi tanımladın beni. Ve anladın fotoğraflardan kişilğimi. 🙏☺️
Dahada tanımak isterdim açıkcası :)
Sümüklü çocuk , kedi ve uyuz köpek fotoğrafı olmadan olmaz o işler
Haha insan fotoğrafı çekemem o suç fotoğrafçı değilim amacım doğa ama uyuz köpekler de çok güzel çıkıyor omları da çektım.
Bence o kadar iyi durmuyor normal sıradan fotoğraflar daha kaliteli çekebilirdin
Başarı sende değil yavrum telefonda, övgüleri hak eden o
Çok ayıp
Fotoğraf makinesi ile çeksen çok daha iyi olur
Gayet güzeller bence, eline sağlık
Teşekkür ederim 🙏
çokkk güzeller hepsi sıradan fotolar ama anı yakalamışsın o anki huzuru.. çok beğendim
Çok teşekkür ediyorum 🙏🤗
Güzel. Böyle bakarsın da için açılır ya öyle
Teşekkür ediyorum sevindim. 🙈
Fotolar cok güzel Masallah
Teşekkür ediyorum 🤩🤩
Perspektifi cok harika masallah kolay gelsin ve bol keyifli cekimlerin olsun
Çok sağol ❤️
Çok güzeller, ellerine sağlık
Teşekkür ederim, acemiyim daha ama geliştiricem kendimi 🙏
Telefon modelin nedir
Iphone 16 pro Max sırf böyle doğa fotoğrafları çekmek için aldırdım
Vizör ayarlarını ve hdr ayarlarını incele portre ve mikro çekimlerine detaya dikkat etmelisin
Ellerine sağlık.
Çok sıradışı olmuş yalan değil
Nasıl yani
Muhteşem olmuş
Teşekkür ederim. 🙏
Rica ederim 🙏
Harika amatör fotografci icin
Cidden mi? Teşekkürler 🙏
Tabii ki
Kötü diyenler var ama
Herkesin begencegi diye bir sey yok
Sence bu olmuş mu hiç?
Ya bizde 17 pro Max var biliyomusun kötü geliyor
Çok güzel
Bu işi biliyorsun
Beğendim
Guzel
Çok başarılı hakkini vermissin
Kamera çok kaliteli değil.
Güzelmiş
Beğenmedim
Neden
Boş klasik görüntüler
Uzaya çıkıp çekmeyi bende isterdim ama işte. 🤣
Uzay baydı artık
Geliştir kendini :)
Neden iyi değil mi?
Düz
Uzaya çıkıp çekmek isterdim ama işte. 🤩
Işık yetersiz hayatım. Arka planlar canlı değil. Hareketli şeyler için iyi lenslere ihtiyacın var.
Hangi şehir burası
Tahmin et bakalım.
Sen gibi
Çokmmgüzel
Güzel çekmişsin abla
Gayet güzel
Çok güzeller
Çok iyi
Kötü
erzincana benziyor