Sizin oturduğunuz sitede hiç muhafazakar var mı?

bizde yok 😍 elit bi sitedeyim. siz peki?

Güncellemeler
1 yıl
ya siz niye kuduryorsunuz? kimse bı şey demedim. kendi yaşam tarzımı belirttim. size ne? ben böyle gururluyum. hakaret edince beni haklı çıkarıyorsunuz. kudurarak
Güncellemeler
1 yıl
ay bu KS de ful alt alt sınıfmış, ne agladınız ne sızladınız. size ne benim yaşam tarzımdan, zevklerimden. soruya cevap vereceğinize niye kendinizi yırtyorsunuz. benim düşüncemden size ne?
Sizin oturduğunuz sitede hiç muhafazakar var mı?
Cevapla