Senin de bir alanın beğenin olur illa ki diyerek avutalım birbirimizi ancak olmama nedeni pek çok faktör olabilir kader mi kısmet mi desem yoksa şanssızlık mı sanırım esas sorunun ne olduğunu hiç bilemeyeceğiz gibi duruyor ama dışarıdan o kadar pozitif olduklarına bakma insanların illa ki sıkıntıları dertleri oluyor yani biz bekarlar için nasıl bir yol izlenmeli bunu bende bilmiyorum zaten benim dünyam da bu daha zor
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Her malın bir alıcısı vardır şeklindeki teselliler dünyanın en acı tesellileri olsa gerek. Ben de bilmiyorum kanka. Bakalım ne olacak.
Ahh be, yalnızlık zor bazen ama inan o kadar da kötü değil! 😊 İnsanlar farklı şekillerde sosyalleşiyor, kimisi kolayca kalabalıkta kayboluyor, kimisi zorlanıyor. Ama sen de onlardan farkı değilsin. Belki girişken değilsindir ama bu senin güzel yönlerini gölgede bırakmaz! 🌟
İlla çift olma zorunluluğu yok, kendine keyifli bir an yarat, güzel bir kitap ya da müzik eşlik edebilir. Yanındaki masaya selam vermeyi dene, sosyalleşme bazen bir gülümsemeyle başlar. O güzel enerjinle mutlaka birileriyle bağ kurarsın. 😌❤️ Haydi, biraz özgüven, bir adım at ve keyfini çıkar! 🌟
Sktr et bro senden bı halt olmaz. Tipin düzgün sayet bu halinle yapamadiysan zaten yapmayıver. Saçım başım döküldüğü, zayıfladığım, mental olarak çok düşük olduğum zamanda bile çok güzel bı kizla sevgili oldum. Demekki snnde sorun var
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Yok kanka ya ben de bir sorun yok varsa o da deneyimsizlikten asosyalliktendir. Adapte olmakta güçlük çekiyorum. Kelime ifade etmek TE özgüvensel sorun var. Yoksa kendi halimde oldukça akıllı kendini iyi ifade eden biriyim