Eşi uzakta olanlar nasıl yapıyorsunuz?

Merhaba eşim memur görev çıktı iki aylığına Diyarbakır’a gidecek. Sevgililikten bu yana bu kadar uzun ayrılığımız olmadı. Bu süreç evliliğimize zarar vermesinden korkuyorum. Bir yandan da özlem belki daha çok bağlar diye düşünüyorum. Eşi uzakta olanlar süreç nasıl oluyor uzaklaşıyorlar mı yoksa tam tersi mi oluyor.
Eşi uzakta olanlar nasıl yapıyorsunuz?
Cevapla