Bu yıl 19 olucam ne kadar çok büyüdüm ya valla. Siz bu sene kaç yaşına gireceksiniz? Fotoğraf şey gibi kelebek ömrünü temsil ediyor.
#sesizlerinsesi
#sesizlerinsesi


Ah canım bu yaşların kıymetini bil derim… bende bir zamanlar 18 olmayı dört gözle bekliyordum. Şimdi gelmişim 40 yaşıma 🥺 zaman su gibi akıp geçiyor ….
Cevap
21Cevap
25 olacağım 3 Nisan da
çok iyi yaş , her şeyi anlıcak geçirecek yaş , daha nice yaşlara inşallah.
Teşekkür ederim 😊
Masallah, 🌺 çok gencsin 🌺
ben 33 olcam, kendimi 65 gibi hissediyorum
Çok teşekkür ederim ve sende gençsin ama ikimiznde ruhu yaşlı
Çok teşekkür ederim
☺️ maalesef öyle
23 Mayıs’ta 21 yaşına gireceğim gerçekten 18’den sonra nasıl geçti anlamadım
Kutlarım şimdidennn
Bu sene ocakta girdim zaten ahsj bi sonraki seneye inş
Valla bayağı büyümüşsün, 19 ne demek ya öyle kocaman olmuşun 😂😂hadi tahmin et sence kaç yaşına girdim?
Kdkdkdkd 30 mu
Shshsh 28
Ne kadar büyümüşsün aman aman aguyu bıraktın mı artık çeenn. Oyyy
Yaaa kdkdkdj melooı
Şubatta 28 oldum yeter. Bu yıl bir yaşı daha kaldıramam seneye artık 😁
Dkdkdkkdmd
Kasimda 27 yaşlanıyorum 😒
Yay burcuu
Akrep ne yayı 😂
Astrolojim yetmedi dmdmmd
Astroloji falan bilmem doğum günümde doğru değil zaten 😂
Ah be dkdkdkd
Kimlikte doğruda yanlış kaydetmişler anam yazın doğdun diyor 😂
Ah be buda çk zor amaa
Bir şey olmaz 😂
İki hafta sonra 14×2'den 28
43 gidiyorum soluksuz
20 den sonrası çok hızlı gelişti.. 😐🥺
Bu sene maşallahlık olucam
9 Mart 'ta 23 yaşıma girdim.
Haziranda 27 olacağım
Bu sene girdim 23 e skxnkz
21 olucam😌
Bu arada çok tatliş çıkmış resmin
Çok teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 🌸
Tam 1 ay var seninkine 😄
Yessss
Nisan 'da 24 olucam buyumusum 🥹
gerci Nisan oldu sayilir bi saat sonra oluyo ahshahs
Aaaaaaaaaa şimdiden doğum günün kutlu olsun aşkımmm🫂🥳🤍💞🌸💃✨
tesekkur ederiim balim, ikinci haftası falan ama cok sag ol simdidenn 🌸💖
💃✨🌸💞🤍🥳
2 ay sonra 41
Bu sene yeni 19 yaşıma girdim.
34 olacağız Cumartesi nasipse.
20,5
22 oluyorum
33 olacağım
Ben halen gencim
20 ye girdim bile
21🥲
27 yaşına gireceğim
24 olacam
21 olcam
35..
31 :/
36 oldum
30 gösteriyorsun
Yani?
Sağol bitanem senin de beyin yaşın 3 galiba hiç artmamış
Öyleyim
Allah sağlıklı mutlu bir ömür nasip etsin
Teşekkür ederim 😊
Snaa kaclazim
119
Az kaldi bekle biraz
Tamamdır
Nerelisin ki swn
18.♥️
30 oluyorum ya
25 oldum🥹
21😢
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?