Üniversite hocası beni tüm sınıfın önünde aşağıladı?

Ders drama boktan bir ders. Hastaydım ama yine de gittim hoca derse başlamadan rahatsız olan var mı dedi bir kız ve ben aynı anda el kaldırdık ve hoca ona söz verdi sesim kısıldı hocam dedi hoca da o zaman geç otur bugün yorucu olacak başka rahatsız olan var mı dedi bende ondan cesaret hocam bende öksürüyorum hastayım bende otursam olur mu dedim hoca bir anda yüz şeklini değiştirdi sonra da yandaki bir kız hocam beden eğitimi dersi gibi oldu herkes bir şey diyor dedi hoca da güldü sonra benim taklidimi yaptı böyle eğildi büküldü garip hareketlerle ağzımı mekeledi mal gibi ben kalakaldım sonra bana dedi ki hastaysan gelme hepimizi riske atıyorsun geç otur o zaman dedi neyse herkes şok içinde bakıyor tabi neyse geçtim oturdum bu seferde bana bakarak e bi zahmet videomuzu çek falan dedi bende oturarak çekiyorum zahmet olmazda ayağa kalk hatta sen sıraya çık falan dedi ama nasıl hırsla söylüyor yanımdaki kız acıdı bana sanırım istersen sen otur ben çekeyim dedi bende ona verdim dersten çıktık diğer gruptan bir arkadaşım sonraki gruptaydı ve oradaki birisi ben halsizim bugün oturmak istiyorum demiş hoca da tabi tatlım sağlık önemli demiş neden bana böyle yaptı milletin içinde de diğerlerine anlayışlı davranıyor kendimi çok kötü hissettim

Üniversite hocası beni tüm sınıfın önünde aşağıladı?
Cevapla