Annem tesettürü doğru yapmıyosun diyor. o yüzden açıl daha iyi diyor. haklı mı sizce?

yani ferace giymiştim ama içine pijama filan giymemiştim. yani iç çamşırı sadece

Annem tesettürü doğru yapmıyosun diyor. o yüzden açıl daha iyi diyor. haklı mı sizce?
Cevapla