Arkadaşlarınızın başkalarıyla yakınlığını kıskanır mısınız?

alinti dememe artik gerek yok bence
alinti dememe artik gerek yok bence

iyi geceleerr. arkadaslarimizi da kiskanmamiz ve aramizdaki bagi baskasiyla kurabilir diye uzulmemiz sizce sacma mi? dusundukce ben de kiskanmaya basliyorum cunku arkadaslarimi. nedeni de yok yani normalde beraber vakit gecirirken baskalariyla vakit gecirmesi uzucu olabilir bazenn 🌸✨💖😻🤍

Arkadaşlarınızın başkalarıyla yakınlığını kıskanır mısınız?
Cevapla