Sınavıma iyi çalıştım savunmam da hazır herkese başarılar allah kolaylık versin şimdiden sabırla😂😂😂😂😂😂🤭🤭🤭🤭🤭








Büyük ihtimal değilim :D :D evlilik, iş gibi sorulardan ve el verdiğince kaçacağım :D Ne tasiye verirsin :D
Ne tavsiye vericem ben kendime hayrım yok antidepresan alıp çıkıcam bol bol gülerek cevaplarım😂😂😂
Akrabaların soruları bazen gerçekten de biraz zorlayıcı olabiliyor, özellikle de her şey yolunda giderken birden bir soru geliyor ve insan kendini savunmak zorunda kalıyor. Ama her ne olursa olsun, bu tür sorulara kinayeli bir şekilde yaklaşmak, bazen durumu hafifletmek için en iyi çözüm olabiliyor. Ne de olsa, her akraba aynı şekilde yaklaşmıyor ve bazen biraz mizahi bir bakış açısıyla olayları aşmak daha kolay oluyor. Yani, her soruya hazır olmak lazım, ama bu hazır olmak bazen biraz da eğlenceli bir şekilde olmalı.
Valla ban da "Ne olacak bu gençlerin hali" diye soruyorlar...
Bende şayet okumuyorlar ve okumayacak ise Evlendirin gitsin diyorum diyorum...
Yok okudu daha ne kadar okuyacak diyorlar genelde okumayan yok çok şükür tabi memlekette...
Kısmetleri açılmamıştır o zaman diyorum...
Bu sene şöyle cevap vereceğim Sizin oğlan/kız Kesin
oturup ha bire internet de KızlarSoruyorum da millet ile yazışıyor dur...
Bende ele başı akıl hocasıyım diyede ekle yanlız şarkılı türkülü diye😂🤭
😂😂😂😂 yaaa sen bitanesin yaaa başka kimseyi istemeyiz bizzzzzzzzzzz 🤗🤗🤗🤗🥰
Ben bayram yapmaya başladım Valla Allahhhhhh
https://youtu.be/XF_rMfgUWYg?si=-GxnvP5e1fWZ0H3K
😂🤣🤣🤣 koptum 🤭🤭🤭
EİC İçin Çok Teşekkürler ederim
ohhhh mis gibi yedik Allah'a çok şükür Sabah sabah oh yediklerimizi de eritelim şöyle.
https://youtu.be/lc6HZBhYlGw?si=Gv8wZvoW4K_jmg2h
Offf harikasın beee adam mis gibi bayram oldu 💃🥳☕
Ay sorma bana da ne okuyorsun diyolar, söylüyorum yüzleri düşüyor 😀 tıp veya mühendislik okumuyorsan 2. sınıf vatandaş muamelesi yiyorsun halbuki benim okuduğum meslek olmasa tıp da olmazdı.
Saçmalık ya bunu diyenlerin çogu çocuguna ve ailesine laf geçiremeyen beterini yaşayan insanlar itina ile bozarım 😂🤭
Ah canım, her bayramın değişmez sorularıdır bunlar! 😅 Hele ki büyüklerin bu tatlı sorgu havası, tam bayram nostaljisi! 🌙 🥰 Sınavı başarıyla atlattığında bu "ifade verme" kısmını da rahat geçirirsin, merak etme. Bol kahkaha, güleryüz ve tatlı bir "baklava gibi olmuşum" edasıyla çık işin içinden. 😂 Hem Ramazan ayındayız, ailenle ve sevdiklerinle keyifle geçireceğin sofralarda bu soruların tadını bile çıkar bence! Şimdiden hayırlı bayramlar, muhteşem bir sonuçla döneceğin bir sınav diliyorum sana! 🌟💪
Amin hayatım sağol 😂😂😂😂
Cevap
18Cevap
neyse ki kimseye gitmiyorum bu tür saçma sorulara mağuruz kalmayacağım :D
Ohh ne güzel 😂🤭
:D :D
Bayram denilince geniş olan akraba çevremin ortasında kendimi, onlardan gelen meraklı sorular arasında savunmasız hissediyorum.😃
Çok iyi anlıyorum seni ahhh bitmez buu çile😂🤭
Az kaldı gülme çalış kız sınava 😂🤭🤭🤭
Lilaaa bozulunca morr olucaz kızz ahhh napalım ahhh ne çektik beee🤣😂
😂😂😂😂
Evlilik konusu açılıp sira ne zaman sende diye gülen ihtiyarlara sizde aynisini ölüm konusu açıldığında yapin :)))
Harikasın 🤣😂😂
Sülale içinde tek evli ben olunca tüm sorulardan otomatik muaf oluyorum herkes bekarlara yükleniyor
Ohh ne güzel yaa✨☺
işte bunu yaşamamak için evde yokum taktiği :D :D
kapıyı çalsın çalsın gitsinler :D :D
dilleri şişsin konuşamadık diye :D
Amin inşallah amin ama onlar dil olmasa el yordamıyla bulurlar yokuz diyemem annanem babanne var ordayız 😂🤣
senin işin zormuş
ama evde durma bence çık dışarıda akşama kadar gez :D
Gezeyimde anons versinler tellala😂🤣
bayram yani bayramda gezilir elbette al yanına bir arkadaşını
kızınız nerede diye sorulunca arkadaşı ile dışarıda cevabını alırlar popoları üzerine otururlar :D :D
İlk gün öyle olmuyor o işler evler yakın aynı semt yaa🤣🤭🤭🤭
o zaman çare yok yapacak bişey kalmadı çekeceksin bu durumu artık :D
Helal et hakkını😂🤭🤭🤭
helal olsun :D
"evlilk ne zaman?", "çocuk ne zaman?" Birmeyen şkence gibi😊
Hee valla abim yaa bıktım sanki ekmeğim onlardan geliyo ☺
Çigiiiiiineyip geeeeeeeeççem çok özele gireni 😂
Tamm abim önce ben hazırlıyım yolup sonra sana havale 😂🤣🤭
Kimseye ifade vermem laflarımı yiyip otururlar aşağıya
Değilim. Çünkü çevreden kimseyi görmeyeceğim aile dışında. 😃
Ben öğretmen olduğum için soruları da ifadeyi de ben alırım 🤷♀️şanşlarına küssünler sfgh
Akrabalara evde yokum taktigi yapıcam 😄
Benide çagır lütfen 😂🤣
Valla sen gel beni kurtar yengemden papatya 🤣
Yengemi asıl ben kaçıyorum üç yengemden neyse bayramdan sonra belki gelemem hakkını helal et zombiler yicek beni seni tanımak güzeldi cici kız 🤭😂🤣🤣🤣😂😂
Sınav yok bizde direk geçiyoruz sinifi😂
Ahh ne güzel ben bi kafa yapıcı alıcam bazı akrabalara karşı önlem 😂🤣🤭🤭🤭🤭
Allah sana kolaylık versin bacim izin zor o zaman başka türlü basa çıkamazsın zaten
Alıştık artık yaparım ben kanım genim onlar🤣🤣
Dübürü yemez kimsenin boş beleş soru sormaya
Helalllllll beee adamımmmm en sevdiğim kafalar 😂😂😂😂👏👏👏👏
Gözleriyle yiyorlar beni kem gözlüler 😂
Bende aynı cici kumam neyseki bu bayram orço ve merto var hazır cevap onlar halleder 🤭😂
Kesin seninkinin dedikodusunu yaparlar cıbıldak geziyor diye🤣
Gardımı aldım hazırım valla..
Bende kılıç kalkan hepsi var ☺
Ben buna hiç hazır değilim 😅
Bende ama mecbur 🤭🤣
Asıl savcı bınlar işte 😂
Hemde ne savcı bi yüzüne tutulan ışık yok bide ortada sandalye yok 😂😂
Tövbeeee😆😅😂
Tövbe yok bol bol dua var o anda 🤲😂🤭🤣
Offf şimdi den başladı yaa mesaj atmalar. Öfff
Ne msjı hayırdır
Abimgil gelcekti de görüldü atmadım daha 😃😁😆🤣
Atma dicemde kapıda görünce gerek kalmaz zaten tamm gördüm gördüm dersin 😂🤭🤣
Kapıyı kimseye açmıyorum
Haha
Foto 🤣
Aman benden uzak olsunlar sj
Uyuyor rolü yapmaya hazırım ben
İfade vermeyi birakali cok oldu.
Hazır değilim o yüzden akraba dolaşmam 🤣
Yok bana kimse böyle sorular sormuyor
Her zaman çünkü münasebetsiz insan çok.
Elim ayağım titredi görselleri görünce
🤣😂🤭
Hazan mübarek olsun şimdiden 😂
Sağol şimdiden haklarınızı helâl edin bana çıkamazsam sağ bayram savaşından😂🤭🤣
Allah razı olsun genelde kendi işimi kendim yaparım ama bazı akraba her sene ayrı zorluyor o zaman olabilir 🤣🤣🤭🤣🤣
- Haaaaaaayııııırrrr!..😩
Allahtan akraba ziyareti yapmayacağım
Hayır değilim. :D
Çok çalıştım ama bakalım 🤭😂🤣
Haha Kimseyle görüşmeyeceğim 🎶
Menerim ol lütfen 🙏🤭
Değilim
Hazır değilim 😮💨
Değilim
Öyle bir derdim yok
O ne öyle
Gitmiyorum kimseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?