Ben boşuna anne babam ölsün diye dua ediyormuşum?

Asıl sorun ablamdaymis asıl onun gebermesi gerekiyor. Benim kötülüğümü isteyen özgüvenimi düşüren oymuş meğer. Bi yerden sonra anne babam yaşanacak elbet. Ben diyorum kız arkadaşımla falan paylaşım yaparken veya ne yaptığımı falan bilmesin istiyorum sosyal medyaya resim koyayım falan istiyorum ama biri görecek diye çekiniyorum. Bu biri ablammiş meğer anne babam bir yerden sonra telefon kullanamayacak bilgili olmayacak. Ama onlara yalakalık yapmak için herkesi stalklayan bir gzekali ablam var ailemden kurtulmak istiyorum isim soyismimi değiştirmek istiyorum diyorum ama ya bulurlarsa. Bunu bulmayı sağlayacak düşük zekalı ablam. Annemden babamdan saklamak istediğim şeyleri ablam anne ali bunu yapmış diye anlatıyor sürekli. Devamlı beni kötülüyor ailem kızınca bana arkadan gülüyor o da. rabbim ablamın canını alsın ya. Zamaninda sınava girecekken kitabımı saklayan Gizli gizli e okuluma girip aileme düşük aldığım notları söyleyen alçak ablammış. Benim hayatımı resmen kafaya takmış benim unuttuğum arkadaşlarımı hatırlıyor hâlâ. Nasıl bir kafa ya bi de şaşırıyor ben senin hayatını niye bu kadar biliyom diye.
Psikolojimi bozan o unutmak için psikiyatriye gittiğim anılarımı hatırlatıp uyurken kabus görmemi sağlayan ablammiş. Allah beni de kahretsin böyle bir ailede yaşadığım için. Aşağılık insan yüzünden yıllarıdır depresyondan çıkamıyorum travmalarımı tetikliyor. Sürekli kavga çıkarıyor ailem ile aramı bozuyor kıskanıyor ailemde mal olduğu için acıyor ona bişi demiyor
Güncellemeler
1 yıl
Ne yapacağım ya
Ben boşuna anne babam ölsün diye dua ediyormuşum?
Cevapla