Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 🖤


Gayet güzel bence
çiçek gibi
Cevap
15Cevap
iyi evet
Çok girintili, yorucu bir estetiği var bence de farklılık için cezbedebilir.
günaydınlar çok güzel bir gün elinizden sütlü kahve içmek isterim
güzel ama benlik değil daha nostaljik bir şeyler tercih ederim
İyi günde kullan aşkım
Güzelmiş cidden
Nerden aldın
Temudan
Oha çok otantik
Çok güzel..
Çok güzel tatlı
İyiymiş
Tatlı
Degisik
Naif duruyor
Süper
Güle güle kullan
Çok güzelll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar