Bayramlarda harçlık alıyor/veriyor musunuz?

Rayiç bedeli bu sene ne bekliyorsunuz? :)
Geçen sene 200 tl veriyordum da bu sene daha büyük banknot basılmadı diye yırtabilir miyim? :p

#TersySoruyor
Bayramlarda harçlık alıyor/veriyor musunuz?
Cevapla